esmaspäev, 13. märts 2017

Digipäeval kirjutatud piltidest inspireeritud jutukesed

Hamster küsib elevandilt:" Kuule elevant, miks sa roosasid ketse kannad?"
Elevant vastab:" Sellepärast, et nii on moodne. Aga miks sina niimoodi ripud?"
Hamster vastab:" Sellepärast, et mul on igav."
Oliver-Gert
 Elas kord üks hamster. Talle meeldis väga turnida. Ta turnis päevad läbi pesunööride otsas ja igal pool, kus sai. See hamster tahtis saada üle kõige ahviks. Aga ta ei teadnud, kuidas ahviks saada ja oli nii nii kurb, et tal kadus turnimisisu ära. Ükskord läks hamster perenaisega loomaaeda ja nägi seal ahve turnimas. Kurvalt vaatas ta ahve mängimas. Seda märkas üks väike ahvike.Ta lehvitas talle ja kutsus teda endaga mängima ja perenaine lubas ka.Ta hakkas iga päev ahvipuuris mängimas käima. Hamster küll ahviks ei saanud aga koos teiste ahvidega hullates tundus, et ta on ise ka ahv. Nii laheneski hamstri mure.
Indrek
Koer: Tere elevant.
Elevant: Tere tere koer.
Koer: Kuidas sul läheb?
Elevant: Mul läheb väga hästi. Kuidas sul endal läheb?
Koer: Mul läheb ka hästi. Kas sa tahad minuga mängima tulla?
Elevant: Muidugi tulen. Kas sa mulle vastu viitsid kõndida?
Koer: Olgu ma hakkan kõndima.
Elevant: Ma kah, eks tee peal kohtume.
Agnes
Hamster: Tere, konnad kuidas läheb?
Konnad: Tere, tere hamster meil läheb hästi. Aga sinul?
Hamster: Oi, minul läheb väga hästi.
Konnad: Teeks täna midagi huvitavat.
Hamster: Kuulge lähme mängima!
Konnad: Ok! Aga mis me mängime?
Hamster: Peitust muidugi, see on minu lemmikmäng.
Konnad: Jälle me mängime seda, las me mõtleme.
Hamster: Kulli või pimesikku?
Konnad: Kulli, sina alustad hamster.
Hamster: Ongi juba õhtu, mulle nüüd aitab. Ma lähen ära tuppa.
Konnad: Nägemiseni!
Jessica

See ei ole maitsev! Ma maitsen pigem koerakonservi! See kollane nagu päike ja ma ei söö päikest küll, sest ma olen ju ise pruunikashallikas ja see minu värviga üldse ei sobi, sest äkki see lill teeb mu kõhu kollaseks.
Haa-ha-ha kui naljaka,s see koer kardab süüa võilille. Ha-haa, ta arvab et see väike pisike võilill teeb ta kõhu kollaseks. Ha-ha-haaa, selle ma jätan igaveseks meelde.
Kuulge poisid mis tee seal naerate, kas minu üle? Hallo, kas tee üldse räägite minuga? Noh, mis tee siis? Naerate? Kas koera üle, kes kardab võilille? Ah? See pole üldse naljakas! Vot see on naljakas, ma kukkusin nöörilt alla ja tegin batuudil salto ja kukkusin maha, ha-ha-ha,  kui naljakas!
Taali
Lill: Koer, mis teed?
Koer: Nuusutan sind!
Lill: Kas ma lõhnan hästi?
Koer: Ei, sa ajad mind aevastama
Lill: Tõmba uttu siis!
Koer: Ok. Nii ülbe, juba lähen!
Emma-Liise

 Hiir: Tere koer. Minu nimi on Miina.

Koer: Tere hiir. Minu nimi on Reks.
Hiir: Meeldiv kohtuda.
Koer: Kus sa elad? Ma küsi seda sellepärast, et ma saaksin sulle külla tulla.
Hiir: Ma elan urus. Kahjuks sina sinna ei mahu. Aga kus sina elad? Siis saan mina sulle külla tulla.
Koer: Ma elan kuudis. Kuudil on suur uks ja kuudis on palju ruumi.
Hiir: Lähme mängima nagu sõbrad ikka.
Koer: Ei, ma ei saa. Ma elan koos inimestega. Ainult öösel saan, siis nad magavad ja nad ei näe, et ma ära jooksen.
Hiir: Ma ei taha sinuga sõber olla, kui sa inimestega elad. Nad vihkavad hiiri ja panevad hiirelõkse igale poole.
Koer: Ma ei olegi sinuga sõber, sest sa pirtsutad liiga palju.
Nii nad läksidki sõbralikult lahku.
Marta-Miia
Koer nuusutas võilille ja see lõhnas halvasti. Koer mõtles, et ma saan viia kõik võililled metsa. Varsti perenaine märkas, et võililled on metsas ja koer magas peal. Perenaine viis kõik võililled koerakuuti. Koer ärkas üles ja läks kuuti. Järsku märkas ta võililli, hakkas nutma ja ütles, et see on lootusetu.
Robi


1.konn: “ Tere, naabrimees!”

2.konn:” Tere - tere! On ju ilus hommik. Ilm on ka soe, saame varsti suplema minna.”

1.konn:” Õige jutt, kallis naabrimees. Ujuma saab tõesti varsti minna. Täna õhtul võiks  grillida mõned vihmaussid. Mis sa arvad ?”

2.konn:” Hea mõte, kallis naabrimees. Ma toon mõned kärbsed ka. Õhtul näeme!”
Anne Sui

Konnad ärkasid talveunest. Ronisid mudast välja. Olid väga väsinud ja nukrad.
Aga siis märkasid, et lumi on läinud ja päike paistab. Konnad kohe muutusid rõõmsaks.
Nad arvasid, et võiks istuda päikese käes ja soojendada ennast. Konnad olid nii rõõmsad, et laulsid konnalaulu, sest kevad on käes.

Vallo
 Elas kord 2 konna. Nad olid ainsad konnad, kes oskasid ilusti laulda. Aga teised konnad tahtsid ka nii ilusti laulda. Kuid äkki otsustasid 2 konna, et nad annavad oma ilusa lauluhääle inimestele.
Kevo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.