neljapäev, 2. märts 2017

E-raamatu koostamine "Minu elu presidendina..."

1. Loe läbi järgmised lause algused:

Olen president olnud juba...
Minu riigis elavad...
Minu, kui presidendi kõige tähtsamaks ülesandeks on...
Minu riigis on kõige olulisem seadus see, et...
Presidendi ameti kõige suurem pluss on see, et...
Soovin kõigile oma riigi inimestele...

2. Ava lisa aknas uus Drive dokument.
3. Pane sellele pealkirjaks MINU ELU PRESIDENDINA.
4. Kopeeri need lause algused oma dokumenti.
5. Jaga dokumenti minuga.
6. Kirjuta lausetele ise lõpud.
7. Ava veebeleht mystorybook.com
8. Vali lehe keskel olev sinine ruuduke.
9. Pane oma veebiraamatule pealkiri, sama, mis lool.
10. Sisesta kõik laused eraldi lehtedele.
11. Kui see on valmis, vali jutule sobilikud taustad ja tegelased, vasakul olevast menüüst.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.