neljapäev, 6. aprill 2017

Muljed meie tegemistest

Muna õpetab kana

 Meie klass osales  31.03 projektil Muna õpetab kana. Seal õpetasime vanu inimesi, see oli tore. Minu õpilase nimi oli Sirje. Meie õpetasime neile tahvelarvuteid kasutama. Minu õpilane sai kähku aru ja ma ei pidanud mitu korda ütlema. Seal oli üheksa  vanurit ja meid oli ka üheksa. Meid jagus täpselt. Meile anti eraldi tahvlid. Meile pidid vanemad järgi tulema. See üritus toimus Elva Gümnaasiumis. See oli nii nii tore.

Marta-Miia


 Tsirkus


Meie õppeprogramm algas nii, et meie läksime bussiga Randu. Ja minu lemmik oli naine, kellele kukutati noad kõhule. Seal oli veel kloun, kes keerutas pulkade peal taldrikuid. Seal oli veel üks mees, kes žongleeris püramiididega. Kogu üritus oli vene keeles.
Kevo
Muna õpetab kana.

Muna õpetab kana toimus reedel 31. märtsil. See toimus Elvas koolis. Tegime tahvelarvutiga tööd. Seal oli kokku 9 vanainimest. Me sõime ja jõime teed. Me nägime seal joogimasinad. Me saime väga hästi hakkama. Me saime internetis olla. Ma olin oma õpilasega rahul. Ta sai väga hästi hakkama. Ta nimi oli Hans, ta  oli 64 aastane.
Agnes

Tsirkus

Ühel esmaspäeval läksime tsirkusesse.
Mul oli hea meel. Seal olid naljakad klounid, kes vembutasid. See oli naljakas. Nad viskasid oma mütse. Mütse kinni püüda ma ei saanud. Aga palli sain kinni püüda. Natuke aega hiljem läks kõik pimedaks. Siis tuli tuleneelaja. Ta tegi ühe huvitavat triki. Ta hõõrus enda riiete vastu tuld, aga ta riided ei läinud põlema. Siis tuli üks kloun,  kes keerutas taldrikuid.
Meribel

Geeks on weels
Meid külastas teisipäeval Geeks on weels.
Meie õppisime programmeerimist.
Saime ise arvuti kokku panna.
Meie pidime ühe panda otsima.
Pidime klaviatuuri kokku panema.
Robi

Muna õpetab kana

Me käisime Elvas gümnaasiumis koolis vanaemasid ja vanaisasid õpetamas. Me õpetasime googles neid kirjutama. Ja siis me pidime küsimustele vastama.Tema pidi
kirjutama  ja mina pidin otsima internetist.
Ja neid oli üheksa. Ja meid oli üheksa.
Nii et meid oli võrselt.
Ja meil  tuli söögi vahepaus ja saime süüa  ja teed juua.Tahtsin ka tema vanust teada, aga ei saanud. Ja siis nemad  joonistama pildi, mis nad vaatasid tahvelarvutist.
Jessica

Tsirkus

Meie käisime esimese klassiga tsirkuses.
Mulle väga meeldis seal.
Aga  kõige rohkem meeldis mulle üks andekas mees.
See tsirkus oli vinge.
Ja üks kloun ta oli väga naljakas.
Seal oli veel üks  naine ja kloun.
Oliver-Gert



Tsirkus


Me käisime Rannu vallas tsirkuses. Tsirkus oli väga vahva. Meiega käis kaasas ka 1. klass. Tsirkuses oli kloun, kes pani taldriku pulga peale keerlema. Seal oli ka mõõganeelaja. Seal tehti žongleerimist kolme kolmnurgaga. Seal oli üks naine, kes astus naelte peal ja läks kõhuli naelte peale. Seal sai osta jojod, aga mina ei saanud jojod osta. Üks mees tegi kuidagi noad niimoodi, et need püsisid üksteise peal. Soovitan kõigile minna Rannu tsirkusesse.    

Indrek
Nutiprogramm
Programm toimus neljapäeval Vapramäel. Ma sain robotit ehitada ja programmeerida. Selle roboti nimi on  tasakaalupoiss. Meie tiimis olid mina, Indrek ja Kevo. Ma tegin robotidega kaklust. Me pidime tuge ehitama.
Vallo
Geeks on wheels
Konguta kooli külastasid teisipäeval Geeks on wheels. Ma käisin erinevates töötubades. Esimese töötoa nimi oli turvalisus ja tarkvara. Ma õpisin internetist. Mulle meeldis otsida pandat.
Emma Liise
Muna õpetab kana
Muna õpetab kana toimus reedel. Ma arvasin, et ma saan 91-aastase vanainimese, aga ma sain 59-aastase vanainimese. Ta nimi oli Morhla, ta oli väga tore ja me tegime tahvelarvutis kõike. Meil oli väike paus ka, kus me saime süüa. Seal oli kokku vanainimesi 9, nagu meid oli 9. Esialgu, kui me sinna üldse läksime, siis me pidime seal natuke ootama. Tahvelarvutites oli väga õpetlikke mänge näiteks Math duel oli selle mängu nimi, mis mulle meeldis. Seal tahvelarvutis oli üks joonistusmäng, vanad inimesed pidid sealt valima ühe joonistuse, mida nad peavad joonistama. Seal oli nii tore, lihtsalt mulle väga meeldis. Õpetaja Elin küsis meilt küsimusi ja meie pidime otsima Googlest vastuseid, see ka mulle meeldis väga.
Taali

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.