esmaspäev, 15. mai 2017

Õpilased kirjutavad teatrist


Me käisime klassiga Ugala teatris Viljandis. Lugu algas niimoodi, et Krõõt ja Andres kolisid Vargamäele. Vargamäe oli tegelikult soo. Siis tuli Andrese naabrimees koos Anu ja Madisega ning nad tantsisid. Aga Anu ütles, et löö või maha ei jaksa. Naabrimehe nimi oli Pearu. Mari ja Juss olid sulased. Mari kiusas Jussi. Juss ütles, et ma armastan sind Mari ütles selle peale, et vabandust, ma ei teadnud, miks sa seda mulle varem ei ütelnud. Krõõt sünnitas tütre, aga Andres pidas teda poisiks kuni Krõõt ütles, et see on tüdruk. Andres läks solvunult tööle tagasi. Varsti sünnitas Krõõt poisi. Andres küsis, kas jälle tüdruk. Krõõt vastas, et ei, see on poiss. Andres hakkas rõõmustama. Me vaatasime 2. saalis see oli väike saal mina istusin 3. reas koht 6.         
See oli nii nii tore!
Marta-Miia Müürsepp

Me läksime koos klassiga Viljandisse,  et minna vaatama etendust Vai-vai vaene Vargamäe. Ugala teater oli nii suur, et me ei leidnud algul riietehoidu üles. Lõpuks tuli üks naine appi ja näitas, kus riietehoid on. Siis panime riided ära ja läksime kohvikusse, seal peaaegu kõik tahtsid jäätisekokteili. Seal pidi õpetaja mõndasid lapsi keelama, sest nad keerutasid toolidega. Siis läksimegi etendust vaatama, see oli päris lõbus. Mulle meeldis tegelastest Mari, sest ta oli mulle väga tuttav. Mulle ei meeldinud, et Juss ja Krõõt taevasse läksid. Aga üks koht oli väga naljakas see, et lehma ei saanud kuhugi panna. Etenduse lõpus olid kõik vanad ja neil olid väga pikad habemed, aga lõpuks oli Vargamäe soo kuiv.
Anne Sui

Me käisime Viljandis Ugala teatris. Kõige naljakamad olid Mari ja Andres. Sellepärast olid nad naljakad, et nad tegid palju nalju. Minu lemmiktegelased oli Juss, Mari, Krõõt, Andres ja Pearu. Sellepärast mulle nad meeldisid nad tantsisid ja tegid nalju. Vaheaeg oli ka. Ma sõin viineripirukad ja jõin jäätisekokteili. See oli lõbus päev.
Emma Liise

Me läksime koos klassiga Viljandisse, et minna vaatama etendust "Vai vai vaene Vargamäe" Ugala teatrisse. See oli naljakas, et me ei leidnud riiedehoidu üles. Me läksime kohvikusse. Põhimõtteliselt joodi jäätisekokteili. See etendus oli väga põnev. Mulle meeldis kõige rohkem Andres, sest et ta oli naljakas. Ja kõige kurvem oli, et Krõõt ja Juss läksid taevasse.
Agnes

Me käisime Ugala teatris, mis asub Viljandis. Me tegime nii, et me ostsime enne söögi ära ja siis kui vaheaeg tuli, siis me saime süüa ja me saime valida, kas eraldi laua või kellegagi koos. Mina valisin eraldi laua. Me läksime saali ja etendus algas. Kõige naljakam oli see koht, kus lehm sai aiast välja ja Andres ja Pearu ajasid teda taga, aga lehmalt tõmbasid Andres ja Pearu saba ja sarve otsast. Kõige kurvem oli see, kui Krõõt pidi minema taevasse. Ma ei saanud sellest aru- Krõõt sünnitas 2 last, aga Krõõt ütles, et hoolitse poja eest, aga mis siis tütrest sai. Ma arvan, et tütar kasvas ka suureks.
Taali

Me sõitsime Viljandisse Ugala teatrisse. Ja kui me kohale jõudsime käisime vetsus. Siis liikusime teatrisaali poole. Aga siis algas teater ja algas nii, et Andres ja Krõõt läksid elama sohu, mille nimi oli Vargamäe. Neid tuli tervitama nende naaber Pearu ja sõber Madis ning Anu. Pearule meeldis väga tantsida. Andres ütles Pearule, et ära karju, sest laps ärkab sinu karjumise peale üles. Varsti tuli vaheaeg ning saime süüa.
Mina võtsin jäätisekokteili ja viieneripirukad.
Ma läksin tagasi saali ja etendus käis edasi. Andres ja Mari olid juba vanad ja Vargamäe oli valmis. Andrese laps tuli ja ütles, et ta läheb ära, et ta tahab ka armastus otsida. Andres polnud nõus, aga Mari oli nõus, siis Andresel polnud valida. Andres ütles, et mis seal ikka naise asjad peab ju täitma.
Jessica

Sõit Viljandi Ugala teatrisse oli pikk. Siis kui olime kohal hakkasime süüa tellima vaheajaks. Seal olid tegelased Andres ja Krõõt. Nad tulid Vargamäele elama. Natukese aja pärast tuli vaheaeg. Toiduleti juures oli pikk rivi. Meie klass sõi, aga teised tellisid. Etenduse ilmus punane lehm, ta kuulus Marile. Andres kikkus saba lehmalt ära. Andres tegi liiga palju tööd. Ta ei pidanud isegi vahet. Mulle meeldis see etendus, kuna seal oli põnev ja minu ema teadis neid tegelasi, aga mina alguses ei teadnud. Ma sain ka seda teada, et inimesed peavad üksteistest hoolima.
Meribel

 Me käisime terve klassiga Ugala teatris. See asus Viljandi linnas. Mulle meeldis see väga, eriti Andres ja Pearu, sellepärast meeldis, sest nad tülitsesid koguaeg. Nad olid naljakad.

Mulle ei meeldinud, et seal ei näidatud kuidas Juss suri. Sõit oli pikk. Tegelased olid Andres, Pearu, Kõõt, Mari, Juss,  Madis, Anu. Need näitlejad on Rait Õunapuu, Tarvo Vridolin, Kata-Riina Luide, Adeele Sepp, Ringo Ramul, Andres Tabun, Vilma Luik. See teater õpetas mulle, et armastus on veel tähtsam kui töö.      
Oliver-Gert

Käisime klassiga Viljandi teatris Ugalas. Enne etendust olime kavalad ja tellisime vaheajaks süüa, et kui etendus lõppeb, siis ei pea järjekorras ootama. Teater oli lahe, seal rääkis, sellest, kuidas peab armastama, muidu kui armastust ei ole, läheb inimene taevasse. Tegelase rollis olid Andres, Krõõt, Pearu, Madis, Anu, Juss ja Mari.
Minu lemmiktegelane oli Pearu ta oli tore naljamees ja vembumees. Andres oli teinud suure vea, mille tõttu tema naine Krõõt taevasse läks. Nimelt tal ei olnud armastust Krõõda vastu, ta kartis teda kallistada ja musitada ning ta mõtles ainult tööle, et Vargamäe valmis saaks. Lõpuks sai Vargamäe valmis, aga siis oli Andres juba vana ja väsinud ja tal oli maani pikk habe.
Nende poeg Indrek oli juba suur mees ja ta küsis oma isalt  Andreselt, et kas ta võib maailma armastust otsima  minna, isa ei lubanud, aga Mari lubas ja Indrek läkski, aga Andres vaatas kurvalt järgi kuidas tema poeg läks, aga poeg nägi isa pilku ja tõttas tagasi ja kallistas oma isa. Etendus oli õpetlik ja ma sain palju targemaks.
Indrek

Me sõitsime vallabussiga Viljandisse. Teatri nimi on "Vai- vai  vaene Vargamäe". Mulle meeldis algus. Mulle meeldis Anu ütlus, et löö või maha ei jaksa enam. Pearu oli üks naljamees. Kõige naljakam oli siis, kui Andres kiskus lehma saba küljest.
Vallo

Me käisime Viljandi teatris.
Krõõt ja Andres kolisid Vargamäele. Siis tuli Pearu, kes oli naljamees, aga Andresele see ei meeldinud. Ja siis tuli terve külarahvas kokku ja tutvustas end. Aga minu lemmikkoht oli see, kui lehmal saba otsast tõmmati. Mulle ei meeldinud see, kui nad tantsisid. Aga teater oli väga põnev ja huvitav. Kurb osa oli, kui Krõõt läks taevasse. Aga kõige naljakam oli, kui Mari sünnitas ühe lapse ja kolme sekundi pärast teise lapse. Siis hakkasid teised naerma. See oli kõige põnevam etendus.
Robi

Me läksime Ugala teatrisse ja vaatasime "Vai- vai vaene Vargamäe". Sinna sõitsime vallabussiga umbes nelikümmend minutit. Ja olimegi teatris. Kui me saali jõudsime ootasime  umbes viis minutit. Ja siis tulid Krõõt ja Andres. Nad said tuttavaks Pearu, Anu, Madise, Jussi ja Mariga. Pearu hakkas piirikivi liigutama. Ja nad hakkasid kaklema. Natukese aja pärast tuli vahepaus. Lõpus abiellusid Andres ja Mari. Minu lemmik oli Pearu.
Kevo




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.