esmaspäev, 16. oktoober 2017

Kuuendal koolinädalal oli sündmusterohke


Esmaspäeval oli teater “ Hajameelne jänkuema”. Ja reedel oli muuseumipäev. Meie käisime koos neljanda klassiga linnamuuseumis. Ja meile näidati viikingide asju. Ja me saime kaevata luukere välja. Siis me läksime maja taha. Seal oli viikingilaev. Mulle meeldis seal, tahaks veel minna. Siis me läksime Toomemäele. Ja me hakkasime orienteeruma.
Kevo

Neljapäeval läksime Tähetargapäevale kooli esindama. Seal pidime koos Piia ja Mirteliga lahendama ülesandeid. Mõned olid rasked ja mõned olid lihtsad. Võitsime neljanda koha. Meil jäi pool punkti puudu kolmandast kohast. Reedel oli muuseumipäev, meie läksime “Viikingiaja aarded Eestis” vaatama. Seal oli ainult kolm tuba. Üks mees rääkis pikalt viikingitest. See oli päris huvitav. Selline oligi minu kuues koolinädal.
Anne Sui

Ma olin terve nädal haige, aga ma ei olnud koolis. Aga ma võin oma kodus istumisest rääkida. Ma magasin kaks tundi. Ja mul oli 38,4 kraadi palavik. Mul oli nohu ja köha, aga ma sain palavikust lahti. Aga mul on ikka nohu ja köha ja see köhimine on imelik tunne. Ja aga see oli kurb, et ma pidin kodus istuma ja ei ole koolis. Aga õnneks, et ma natuke puhata sain. Aga ei tahaks haige olla, et tahaks õppida. Aga lõpuks olen koolis tagasi, mõned ootasid mind ja karjusid rõõmust, kui tagasi tulin.
Emma-Liise

Meie kuuendal koolinädalal oli esmaspäeval teater “Hajameelne jänkuema”. See oli natuke liiga igav. See teater oli pigem väikestele lasteaialastele. Teisipäeval ei olnud meil midagi, kolmapäeval samuti midagi. Neljapäeval läks juba igavaks. Aga reedel oli meil muuseumipäev. Meie ja 4. klass käisime sellisel näitusel nagu “Viikingiaja aarded Eestist” Tartu Linnamuuseumis. 1. ja 2. klass käisid Mänguasjamuuseumis. 5. ja 6. klass käisid Spordimuuseumis. Seal oli üks raamat, kuhu sai oma nime kirjutada. Mina ei kirjutanud. See oli lahe päev! Kui ma koju jõudsin, siis olin ma kõigest väsinud.
Marta-Miia

Meil oli reedel muuseumipäev. Me käisime viikingite muuseumis, kus näidati millised asjad nendest maha on jäänud. Muuseumi nimi oli tegelikult Tartu linnamuuseum. Seal räägiti ka viikingite kommetest. Seal räägiti ka, kes viikingid on. Nad röövisid inimesi. Pühapäeval ma sain endale uue Barbie nuku. Ema ütles, et neljapäeval on sul aeroobikatund.
Meribel

Esmaspäeval oli meil teater. “Hajameelne jänkuema”. Seal oli nii, et jänkuema sai omale telefoni ja ta ei teinud, kui oli telefonis. Ja siis tuli karuema ning ütles: “Kuule sa metsas valvet ei pea hoidma.“ No siis ja oli ikka telefonis. Reedel oli muuseumipäev. Selle nimi oli Tartu Linnamuuseum. Muuseumiõpetaja nimi oli Ants. Läksime edasi Toomemäele, seal panime  ennast gruppi. Ja siis anti meile kaart ja otsisime pilte.
Jessica

Minu kuues koolinädal oli vahva. Esmaspäeval oli meil kooliteater. Teater rääkis hajameelsest jänesest. Kes oli koguaeg oma telefonis. Reedel oli meil muuseumipäev. Meie läksime viikingite muuseumi.  Seal rääkis üks mees kuidas viikingid elasid. Pärast muuseumi läksime Toomemäele orienteeruma. Seal andis meile üks tädi kaardid. Üks kaart läks meie klassivanemale Kevole ja teine kaart läks Anne Suile. Meie ei saanud kõike valmis, sest meil jäi aega väheks aga muidu oli tore.
Indrek

Minu kuues koolinädal oli äge. Meie klass läks muuseumisse. Seal räägiti viikingitest. Kui me läksime Toomemäle. Minu lemmikaare oli surnud mõõk. Neid aardeid oli päris palju. Meil oli ka teater ja nimi oli “Hajameelne jänkuema”. Ja osalised olid rebane, hunt, karu, kilpkonn, jäneseema ja jänesepojad. Rebase Rein  ja hunt olid väikesed paharetid . Nad võtsid  karuema kanamunad.
Vallo

Meil oli esmaspäeval teater nimega “Hajameelne jänkuema”. Seal oli hunt ja rebane. Nad tahtsid metsas prügi põletada. Aga siis tuli karu ema, ta ütles, et metsas ei tohi prügi põletada, sest muidu tuleb metsapõleng. Siis hakkas teater läbi saama. Reedel oli muuseumipäev meie käisime viikingite muuseumis. Seal oli palju münte ja mõõki. Laupäeval käisin Auras. Seal oli palju uusi asju. Ja  siis läksin koju ja ma märkasin, et saime uue pesumasina. Pühapäeval läksin sugulase juurde. Seal vaatasime üht lahedat filmi.
Robi

Meil oli esmaspäeval teater. Selle nimi on “Hajameelne jänkuema”. Mulle meeldis kõige rohkem seal rebane ja hunt. Seal oli veel jänkuema ja lapsed. Seal oli veel karuema. Pidi jänkuemaga pahandama. Sellepärast, et jänkuema istus  koguaeg telefonis. Sellepärast, et ta istus telefonis tehti metsale vemp. Ja selle vembu tegid hunt ja rebane.
Agnes

Meil oli koolis etendus ”Hajameelne jänkuema”. See etendus maksis 2.20. Etendus rääkis jänkuemast, kes sai endale telefoni. Karuema ütles küll jänkuemale, et ta paneks telefoni vahepeal ära. Meil oli reedel muuseumipäev. Meie käisime viikingi muuseumis. Meile oli giidiks mees, kes rääkis viikingite ajast. Mulle meeldis seal muuseumis kõige rohkem viikingi täringud, sest need olid huvitavad. Peale muuseumipäeva läksime Toomemäele orienteeruma. Meil oli tiimis terve klass. Meil ei läinud väga hästi, sest poisid üritasid bossid olla.
Taali

Minu kuues koolinädal oli vanaaegne. Selles mõttes vanaaegne, et viikingiaegne. Me käisime klassiga kahes kohas Tartu Linnamuuseumis “Viikingiaja aardeid Eestis” vaatamas ja veel Toomemäel orienteerumas. Aga mulle meeldis ikka orienteerumas.
Oliver-Gert

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.