reede, 15. september 2017

Teine koolinädal

Me käisime preemiareisil Võhma küünlavabrikus. Me
tegime küünlaid. Me nägime, kuidas küünlaid värvitakse. Kui oli käidud, siis läksime rongiga uisutama. Peale uisutamist läksime Kilplalasse. Seal  tegime kruuse ja täpsusviset. Pärast õppekäiku läksin krossi jooksma. Ma sain neljanda koha. Aga enda jooksus sain teise koha. Ja ma jäin Robi  juurde ööseks. Ja maale ka.
Kevo


Esmaspäeval käisin ma nagu ikka koolis, muusikakoolis ja trennis. Teisipäeval käisin ma koolis ja peale kooli läksin ma koju. Kolmapäeval olin ma koolis, peale kooli läksin ma trenni. Peale trenni läksin koju. Neljapäeval peale kooli läksin ma muusikakooli. Ja muusikakooli läksin ma sellepärast, et ma pidin pillitundi minema. Reedel läksime koosmeele preemiareisile. Sellepärast, et me olime klassidest kõige rohkem koolis. Me käisime küünlavabrikus, seal me nägime jäneseid ja merisigu, nad olid nii nummid. Küünlavabrikus saime ma ise küünlaid teha. Siis läksime rongiga vaha peale uisutamise kohta. Seal oli nii vahva. Ja pärast seda käisime Kilplaste külas. seal me tegime võistlusi, mängisime ja üks tädi rääkis meile kilplastest nii naljakaid lugusid. Me saime ka ise tasse maalida ja need koju viia. Laupäeval käisin ma Kristina sünnipäeval, seal oli väga tore. Pühapäeval ei teinud ma midagi. Ainult sain esimest korda üleval korrusel magada. Ja selline oligi minu teine koolinädal.
Anne Sui

Neljateistkümnendal septembril läksime klassiga koosmeele preemiareisile. Me käisime Võhmas küünlavabrikus ja Kilplaste külas. Küünlavabrikus oli küünlad ja kunstniku tuba. Peter näitas küünlavabrikus ringi. Ta näitas, kuidas nad küünlaid teevad. Ja kui me õue läksime oli seal väike rong. Me sõitsime rongiga. Ja see oli lõbus. Ja kui rongisõit lõppes, siis me läksime vaha peale uisutama. Seal olid autod ja batuut, me uisutasime. Ja kui me ära uisutasime, siis me sõime. Sõime kõhu  täis ja sõitsime küünlavabrikusse korraks tagasi, et osta küünlaid. Ja me hakkasime Kilplaste külla sõitma. Me ootasime ühte tädi ja kui ta tuli me läksime trepist ülesse tasse kaunistama. Kui me tassid ära kaunistasime, siis läksime õue võistluseid tegema ja lugusid kuulama. Seal oli lõbus.
Emma Liise

Me käisime neljapäeval preemiareisil. See reis oli selle eest, et me käisime kõige rohkem päevi koos koolis. Selle reisi saime ka eelmine aasta. Me käisime esimesena küünlavabrikus. Seal oli loomi, need loomad olid jänesed ja merisead. Me tegime seal ise küünalt. Siis läksime rongi peale. Selle rongiga sõitsime me uisuväljale. Me uisutasime küünlavaha peal. Me sõime seal. Siis reisisime kilplastele külla. Seal me maalisime kruuse. Siis läksime nende kotta. Enne tegime kepphobustega jooksuvõistluse. Siis läksime kotta. Seal rippus kott, kus oli sees nende tarkus. Me nägime nende leiutisi. See oli vahva!!!!!!!!!
Marta-Miia

14. septembril käisime koos klassiga koosmeele preemireisil Võhma küünlavabrikus ja Kilplaste külas. Me jõudsime küünlavabrikusse. Väljas nägime loomi. Seal olid jänesei ja merisead. Edasi läksime sisse. Seal oli väga magus lõhn. Ja natukese aja pärast hakkasime küünlaid tegema. Me valasime küünlavaha ja siis hakkasime kaunistama.  Minu arvates oli loomulikult kõige ilusam minu oma. Me läksime ühest ja teisest uksest sisse. Ja ühe teise ukse taha ja hakkasime laulma. Meid lasti sisse. Me vaatasime ringi. Me nägime ilusaid kaarte ja küünlaid.
Meribel

Me käisime klassiga koosmeele preemiareisil Võhma küünlavabrikus. Ja tegime seal küünlaid. Ja pärast käisime kuntsniketoas, seal vaatasime kuidas nemad  küünlaid kaunistasid. Ja siis käisime uisutamas. Seal me pidime uiske soojendama. Seal saime lauamänge mängida, batuudil peal hüpata. Ja siis me sõime. Ja pärast liikusime edasi Kilplaste külla, seal me ootasime tädi ja siis läksime trepist üles. Seal tegime kruuse. Ja kui valmis sai siis läksime  õue. Seal mängisime erinevaid mänge: viskamine ja kepphobustega. Ja see tädi rääkis lugusid. Ja siis läksime kotta, seal oli üks kott, selle nimi oli tarkuse kott. Tädi rääkis lugusid ja siis pidime tagasi kooli tagasi tulema.
Jessica

Minu teine koolinädal oli lahe. Neljapäeval oli meil kaks asja. Kõige pealt läksime koosmeele preemiareisile. Käisime Võhmas küünlavabrikus ja Kilplaste maal. Küünlavabrikus saime ise küünlaid teha. Järgmisena läksime uisutama. Aga mitte jää peal, vaid vaha peal. Siis läksime Kilplaste maale. Seal rääkis meile üks tädi kilplastest.  Me saime igasuguseid mänge mängida. Mulle meeldis kõige rohke Kilplaste maal täpsust visata. See käis nii, olime umbes ühe ja poole meetri kaugusel ja viskasime peenikese pulgaga. Peale reisi oli mul krossijooks. Ma sain oma jooksus esimese koha aga kokkuvõttes viienda koha.
Indrek

Me käisime Võhma küünlavabrikus. Seal olid merisead ja jänesed. Seal oli jube lõhn. Me saime ise küünlaid teha ja kaunistada. Me läksime küünalde kaunistamise tuppa. Seal oli palju erinevaid küünlaid. Siis läksime rongiga jäähalli, seal olid batuudid ja autod, millega me sõitsime ja veel vahast jää. Siis läksime küünlavabrikusse tagasi seal ostsid mõned küünlaid. Siis läksime Kilplaste külla, seal pidime viskama kujukesi. Siis pidime kepphobustega jooksma. Edasi läksime bussi tagasi, siis läksime kooli tagasi. Väga tore reis oli.
Robi

Meil juhtus see, et meil oli preemiareis. Me käisime küünlavabrikus. Me nägime seal jäneseid ja merisigu. Me tegime seal küünlaid. Siis me läksime kuntsniketuppa. Seal maalisid kuntsnikud küünlaid. Seal tegi üks kuntsnik lilli. Ja seal tegi kuntsnik kaarte. Ja siis me läksime küünaldele järele. Siis me läksime rongiga sõitma. Ja siis me läksime küünlapoodi. Ja siis me läksime vahale uisutama. Siis me läksime kilplaste juurde. Seal me maalisime tassi. Ja siis läksime õue. Ja me hakkasime täpsusvisked tegema. Üks tädi rääkis lugusid.
Agnes

Me käisime klassiga preemiareisil. Me saime valida, kuhu me läheksime. Me valisime Võhma küünlavabriku ja Kilplaste küla. Kui me läksime küünlavabrikusse, siis seal oli väga magus lõhn. Me saime ise seal küünla teha ja kaunistasime küünalt natuke. Pärast küünlavabrikus käiku läksime uisutama. Me pidime uisuraudasid kuumutama, et libiseks, sest me uisutasime vaha peal. Kui me lõpetasime uisutamise, siis me läksime kilplaste juurde. Seal me maalisime tasside peale. Me võisime ükskõik, mida maalida. Siis me läksime õue. Me saime kella kaheni olla ainult, sest meil oli krossijooks. Me mängisime mänge näiteks täpsusviset, kepphobustega võidusõitu. Siis kui me tagasi tulime, siis ma läksin krossi jooksma. Kui ma hakkasin jooksma, siis mul oli imelik tunne. Ma jäin jooksus neljandaks.
Taali

Ma käisin Tallinna loomaaias. Seal nägin koaalat, jõehobu, jääkaru, papagoid ja isegi eeslit, siis ma ütlesin emale näe eesel Iah. Siis ema naeris ja siis kui loomaaias ära käisime läksime Tallinna loomaaia poodi. Seal olid nii ägedad asjad. Mulle meeldisid magamisprillid, mida ma ostsin. Ma sain veel suure jääkaru kaisuka ja ema ostis suure küünla.
Oliver-Gert

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.