kolmapäev, 8. november 2017

Kaheksas koolinädal


Teisipäeval oli halloween. 1. klass tegi õudustekohviku, kus me saime osta midagi. Meil oli veel hullu juuksepäev. Meil pidi olema mingi hull soeng. Me võisime värvida ja kõike teha juustega. Neljapäeval oli hingedepäev. Mina ja mu pere panime küünla lauale. Meile tuli kooli külla Otto Palu, kes õpetas õigesti käsi pesema. Me läksime 4. klassiga arvutiklassi ja seal, siis ta rääkis meile. Kui me sööma läksime, siis ta vaatas, et me peseksime ilusti ja õigesti käsi. Mina sain teada, et peab käsi pesema 20 sekundit.
Taali

Meil käis külas meie kooli vilistlane Otto Palu. Ta õpetas meile kuidas õigesti käsi pesta. Käsi tuleb pesta pealt, sõrmede vahelt, käevartelt. Samal päeval oli halloween. Ma võtsin kõrvitsa kaasa. Meil oli veel esimeses klassis õuduskohvik, kus oli kooke ja komme, isegi popkorni. Mina ostsin muidugi popkorni ja kooki. Veel oli meil hullu juuksepäev. Siis panid kõik endale parukad pähe.
Oliver

Minul oli koolis halloween.  Mulle meeldis kõige rohkem, et esimene klass tegi sööke. Marta- Miia õde tegi banaani konnasid. Veel ta tegi nõiasõrmi, muffineid. Seal oli veel midagi, aga ma ei näinud. Sel päeval oli veel hullu juuksepäev. Seal oli Marta - Miia  ja Kevo värvitud juustega. Meil käis külas Otto Palu  ja ta õpetas meile kuidas õigesti käsi pesta. Ma sain hakkama pesemisega. Ja ma läksin siis koju. Mu sõbral oli sünnipäev. Ta pidas seda bowlingus, seal  käis nii palju inimesi. Me saime seal friikartuleid ja smuutit, see oli tehtud maasikast. Ja kui sünnipäev lõppes läksin ma Annale ära tädi juurde.Seal oli kolm last Eger, Vloorali, Marten. Ma sain nendega mängida.  
Agnes

Minu kaheksas koolinädal oli lahe. Esmaspäeval oli tavaline koolipäev. Teisipäeval oli mul Tartu Ülikoolis tsehhlastega esinemine. Alguses esinesime meie oma orkestriga, siis tulid tsehhlased juurde. Enne esinemist oli koolis veel hullu juuksepäev. Kõik võisid endale mingi hirmuäratava soengu teha. Esimene klass tegi veel oma õudustekohviku lahti.  Kolmapäeval oli tavaline päev. Me tegime tööõpetuses hingedepäevaks küünlaid. Neljapäeval tähistasime kooliga hingedepäeva niimoodi, et keegi ei tohtinud karjuda ega kedagi kiusata. Reedel oli täitsa tavaline koolipäev. Laupäeval tulid jälle sugulased külla. Pühapäeval valmistusin koolipäevaks.
Indrek

Meil oli teisipäeval halloween. Halloweenil lõikasin kõrvitsale nägu. Õpetaja Katrin  võttis kõrvitsad enda kätte. Hingedepäev oli neljapäeval, kus direktor Liina rääkis hingedepäeva kommetest. Ja need olid, et küünal põleks ja söök oleks laual. Otto Palu tuli meile Tartu Ülikoolist, ta õpetas kuidas käsi pesta. Ma sain teada, et käed on väga mustad. Ottol olid abilised. Ta ütles, et  poti prilllaual on vähem pisikuid. Ma läksin Kevoga Anne Sui sünnipäevale. Ja see toimus bowligus.
Vallo

Minu koolinädal oli lahe. Teisipäeval oli halloween. Me pidime juuksed hulluks ajama. Need olid Kevo ja Marta-Miia. Ja siis pidi raha kaasa võtma. Mina ostsin kaks muffinit ja kaks  kummitust. Kolmapäeval oli tööõpetus. Me tegime küünlaalused. Ja siis pidime sinna küünla sisse panema.
Jessica

Olin haige. Mull oli palavik. Aga nädalavahetuseks olin terve. Magasin ma tõusin ülesse. Ema ütles söö ja pane end riidesse, me läheme poodi. Esimesse poodi oli pikk maa. Me käisime mitmes jalatsipoes ja riidepoes. Riidepoest sain endale pidžaama. Jalatsipoest aga botased. Me läksime toidupoodidesse. Me käisime  raamatupoes, kust sain endale kaks kustukummi. Üks nagu marker, teine nagu huulepulga sarnane.
Meribel

Meie kaheksas koolinädal oli suhteliselt kiire. Meil oli neli päeva üritusi. Teisipäeval oli meil halloween, teisipäeval oli veel hullu juuksepäev. Neljapäeval oli hingedepäev  ja jälle teisipäeval käis meil Otto Palu õpetamas käsi pesemas. Reedel juhtus üks õnnetus, ma põletasin endale kuumaliimiga käe peale villi. Emme ütles, et siia tuleb väikse nõelaga teha auk, siis kaob auk kiiremini ära. Pühapäeval läks mu õde oma sõbra juurde mängima. Meie tulime koju tagasi ja hakkasime hobusekoplit tegema. Emme ütles, et kui me ära kopli jõuame, siis lähme Amorega sõitma. Me saime sõita suhteliselt hämaras. Lahe päev oli pühapäev.
Marta-Miia

Lõpuks on novembrikuu ja teisel novembril oli hingedepäev. Kui ma koju läksin, siis ma panin küünla põlema. Ja Otto Palu näitas, kuidas paremini käsi pesta. Aga kui laupäev tuli ma olin kodus ja ootasin, et kell kolm saaks. Mu emme helistas Anne Sui emale ta küsis midagi ja mu emme tuli minu tuppa ja ütles, et viib mind Anne Sui juurde ja Anne Sui ema viib mind sünnipäevale koos Anne Suiga. Me mängisime natuke ja hakkasime liikuma kell kaks sünnipäevakohta ja kui sünnipäev lõppes, ma jäin Anne Sui juurde ööseks koos Taaliga ja Kevoga ja see oli nii hea nädal.
Emma Liise


Meil oli koolis halloween. Ja meie võisime soengu sassi teha. Minul olid juuksed värvitud. Ja Marta - Miial olid juuksed värvitud. See päev oli tore. Neljapäeval oli hingedepäev. Meile tuli küla Otto Palu. Ta õpetas õigesti käsi pesema. Ma käisin Anne Sui sünnipäeval. Ma jäin talle ööseks, Emma ja Taali jäid ka.
Kevo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.