kolmapäev, 22. november 2017

Kümnes koolinädal


Minu kümnes koolinädal oli tore. Kolmapäeval oli mul muusikakooli arvestus. Mul läks väga hästi. Ma sain hindeks üheksa plussi. Mis on muusikakoolis kõige parem hinne. Neljapäeval läksime Tartusse Sadamateatrisse. Me vaatasime “Naksitralle”. Aga see ei olnud tavaline teater, vaid oli muusika järgi etendus. Mulle meeldis see väga hästi. Reedel oli meil pranglimise võistlus. Mul läks hästi ma sain neljanda koha. Ja tegin veel oma rekordi. Laupäeval tulid mulle tulid sugulased külla. Pühapäeval oli täitsa tavaline päev. Ma valmistusin järgmiseks koolinädalaks.
Indrek

Minu kümnendal koolinädalal oli pühapäeval ratsatrenn. Mulle oli antud selline hobune nagu Tuul. Me tegime terve trenni traavi. Mõne aja pärast Tuul ehmatas  ja läks kiirele galopile. Saime natuke veel traavi tehtud, siis Tuul jälle ehmatas, siis ma  enam  selga ei jäänud, vaid kukkusin üldse maha. Ma ei saanud üldse haiget ega hakanud nutma. Ma läksin rõõmsalt selga tagasi. Treener kiitis mind, et ma kukkusin õigesti. Me saime veel  natuke sõita, kuid meil sai trenn nii kähku läbi. Emme pani mulle  veel neli trenni kirja. Päev oli lahe ja tore!
Marta-Miia
Me käisime 2. klassiga Tartu Sadamateatris “Naksitralle” vaatamas. Kui me kohale jõudsime pidime hästi pikas järjekorras seisma. Kui me saali jõudsime, siis mina muidugi istusin kõige kõrgemale, sest seal oli kõige parem vaade lavale. Aga kui etendus algas, siis  seal ei räägitud mitte midagi. Ja kui etendus lõppes läksime kooli tagasi.   
Oliver-Gert

Neljapäeval oli teater “Naksitrallid” ja see toimus Sadamateartris. Seal oli ka turg lähedal. Ma arvasin, et me lähme turule. Naljakas ja mulle meeldis teatris, et seal oli taustapidid. Näiteks kassid jooksevad ning kuu ja päike. Kui nädalavahetus tuli, ma sain isaga kokku. Andsin isadepäeva kingi. Olime Lõunakeskuses suusalaadal. Seal oli ülesandeid ja mänge. Laat hakkas kell kümme hommikul ja lõppes kell kuus. Lõbus oli.
Emma Liise

Neljapäeval oli “Naksitralli” teater. See toimus Sadamateatris. Seal oli väga tore. Me saime ise kohad valida. See päev oli nii äge. Reedel oli pranglimise võistlus. Seal sain ma umbes kolmtuhat kaheksasada punkti. Pühapäeval tegin kodus vahvleid. Need olid väga head. Ja selline oligi minu koolinädal.
Anne Sui

Esmaspäev, teisipäev ja kolmapäeval oli nagu ikka koolinädal. Aga neljapäeval oli Tartus teater, mille nimi oli Sadamateater.  Etenduse nimi oli “Naksitrallid”. Seal ei räägitud midagi. Seal oli kiilakas mees, võlur ja kolmandat ma ei tea. Aga seal oli armee kasse. Vanaema palus, et otsige mu kass üles. Siis alustasidki liikumist. Nad läksid autoga.
Jessica

Meil oli koos teise klassiga teater. Selle nimi oli “Naksitrallid”. Aga teatri enda nimi oli Sadamateater. Reedel oli pranglimise võistlus. Mina jäin üheksandaks. Ma käisin vanaema juures. Ma mängisin lauamänge. Ma valisin uue lemmikjänese. Ja ta nimi on Brunni. Ta on väga äge.
Kevo

Meil oli teater “Naksitrallid”. See toimus Sadamateatris. Seal  oli mul nii lõbus. Seal oli mu sõber Tommi. Seal olid Naksitrallid. Seal oli mitu inimest, see oli nii tore. Meil oli reedel pranglimisevõistlus. Ma jäin kolmandaks, esimeseks jäi Anne Sui. Teiseks jäi Indrek, neljandaks jäi Kevo, viiendaks jäi Taali. Mina sain 2899 punkti. Siis ma läksin koju.
Agnes

Meil oli neljapäeval teater. Tolle teatri nimi oliNaksitrallid”. Seal ei räägitud üldse. Seal oli kasside eest põgenemine. Üks kass oli ühe tädi oma ja nad pidid ta koju viima. Ma käisin laupäeval kinos vaatamas “Pettsoni ja Finduse jõulud”. Nad tahtsid piparkooke teha. Aga Findusi jalg oli haige, sest ta kelgutas kõrgest mäest alla. Ja siis lonkas ta koju suure tormi käes. Pettson oli väga õnnetu,et Findusi jalg oli haige.
Robi

Neljapäeval oli teater “ Naksitrallid” mis toimus Sadamateatris. Seal sai ise kohad valida. Me käisime 2. klassiga teatris. Mina istusin üleval, sealt oli väga hea vaadata. Naksitrallide auto oli väga lahe. Reedel oli pranglimises võistlus. Laupäeval ma mängisin oma vennaga. Pühapäeval ostsime mulle traksid playbackiks. Peale seda me läksime maale. Seal ma õppisin ja mängisin koeraga.
Taali

Laupäeval käisime kolmes erinevas metsas. Esimesena läksime meie kodu lähedale asuvasse metsa, kus isa otsis midagi erilist. Kuid ta ei leidnud seda. Teises metsas sama lugu. Aga kolmandas endises metsas olid kõik puud maha raiutud. Seal oli palju puukettaid. Olid haavad, mille kohta sain seda teada, et see kumiseb hästi ja lõhna järgi.  Mis puud nimetataksa veritsevaks puuks? Veritseva puu kohta sain seda teada, et selle võid ära tunda, kui nuusutad seda.
Meribel

Meie klass sai puhtuse preemia. Ja me käisime  “Naksitralle” vaatamas Sadamateatris. Teatris olid kolm Naksitralli. Üks oli loodusesõber. Reedel oli meil matemaatikavõistlus, kus ma sain 1349 punkti. Teised said kolm tuhat punkti. Ma käisin Tallinnas.
 Vallo



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.