esmaspäev, 30. oktoober 2017

Seitsmes koolinädal ja vaheaeg


Meil käis külas Uku Veli isa. Ta näitas meile päästeameti autot. Me valmistasime ette Ristikheina lasteaia töötoaks. Reedel tuli meile külla tore Ristikheina lasteaed. Meil oli kaks töötuba. Mina olin arvutiklassis. Ma pidin kahe lapsega olema.
Mulle tuli külla Robi. Meil oli jalgpallivõistlused liiva peal. Me sõitsime sinna bussiga. Mulle meeldis liiva peal mängida. Mina sain  kümme väravat. Me saime kaheksanda koha. Ma käisin enda maal. Me panime suure tünni auku, mis oli kolme meetrine.
Kevo
 Seitsmes koolinädal algas nii, et neljapäeval käis teise klassi Uku Veli isa ja näitas teisele klassile päästeautot. Ja õpeteja Lily  mõtles, et kolmanda klassile ka näidata. Me läksime nüüd õue, et näha päästeautot ja see oli väike, tema kõrval ei olnud istet, vaid laud. Laua peal oli arvuti, mis näitas gps ja telefonid, et teada kuna on tulekahju, aga gpsiga saab teada, kus on tulekahju, et telefonist öeldakse asukoht ja see on siis gpsis. Aga neljapäeval me läksime veel rahvamajja ka, me pidime mitu erinevat lehte otsima ja õpetaja tegi pilti, et me lehti viskasime  õhku. Reedel tuli meile Ristikheina lasteaed külla ja me tegime nendele töötubasid. Nende nimed on Bee Boti töötuba ja programmeerimine arvutis Botiga. Need olid toredad õpilased.
Ja lõpuks tuli vaheaeg. Laupäeval ma läksin Agnese sünnipäevale. Me mängisime erinevaid mänge ja tehti näomaalinguid ja ma õpetasin Agnesele Unot ja tantsisime. Me läksime koju, siis puhkasin.
Emma Liise

Neljapäeval oli koolis külas Uku Veli isa. Ta näitas päästeautot ja mis seal sees on. Seal sees oli väga palju asju, näiteks oli seal õhuballoon, arvuti ja palju teisi asju. Ta näitas pärast kuidas vilkurid töötavad, see oli nii äge. Reedel oli meil külas Ristikheina lasteaed. Me tegime kaks töötuba programmeerimine Botiga ja Bee Boti töötuba. Me tegime päev varem ise mänge, pärast saime me neid kasutada. Minu juures käis väga palju poisse ja veidi tüdrukuid. See oli nii äge.
Laupäeval käisin ma Agnese sünnipäeval. Seal sai näomaalinguid. Me mängisime mänge, see oli vahva. Sõime veel torti ja suupisteid. Pärast hakkasime tantsima peaaegu kõik tantsisid. Ma käisin veel kinos. Seal vaatasin ma “Lumeinimesepoega”. See oli äge.
Anne Sui

Meie seitsmendal koolinädalal käis külas Ristikheina lasteaed. Meil oli kaks töötuba. Esimene töötuba oli meil endal klassis, see töötuba oli Bee Boti töötuba. Teine töötuba oli programmeerimine Botiga. See toimus arvutiklassis. Mina olin arvutiklassis õpetaja. Minu jooks oli see natuke väsitav. Minuga olid veel arvutiklassis Taali, Kevo, Agnes, Oliver ja koos minuga oli meid kokku viis. Teises töötoas oli meil kuus last. Meil oleks ka kuus olnud, aga meil oli üks puuduja. Mul oli kaks poissi ja üks tüdruk.
Pärast seda päeva hakkas meil vaheaeg. Mul ei juhtunud vaheajal midagi erilist. Peale selle, et lumi tuli, siis sai kelgutada. Minu jaoks oli vaheaeg natuke igav. Sellepärast, et midagi teha polnud.
Marta-Miia

Minu koolinädal oli väga tore. Neljapäeval käis Uku Veli isa külas. Ta näitas  päästeautot. Seal oli nii, et tavalisel autol oli iste ees, aga tal polnud. Tal oli hoopis arvuti kõrvalistmel. Seal ta sai vaadata, kus oht on. Ja tal oli  telefon ka, seal kuulis, kus on selle asukoht. Ja seal oli autos tahvel, kuhu sai kirjutada ja plaane teha. Siis seal oli veel õhuballoon. Me saime proovida seda selga. Siis läksime tuppa.
Me tegime Ristikheina lasteaiale Bee Boti töötoa. Meie grupp tegi ilma ja tähtede teemalise mati. Ja proovisime järgi ka.
Jessica
Minu seitsmes koolinädal ja vaheaeg oli vinge. Neljapäeval käis meil külas Uku Veli isa. Ta rääkis oma päästeameti autost ja lõpetuseks lasi alarmi. Reedel ei olud ma koolis, vaid olin Saaremaal poistefestivalil. Ma sain sealt ka auhinna. milleks oli viiulivile.
Laupäeval nagu alati tulid meile külla sugulased. Pühapäeval oli täitsa tavaline päev. Esmaspäeval tulid mulle sõbrad külla. Teisipäeval oli koos tsehhlastega ühisproov. Kolmapäeval oli ka tavaline päev. Ma mängisin õues lumesõda. Neljapäeval läksime kinno. Me vaatasime kinos “Lumeinimese poega”. See meeldis mulle väga. Pärast kinos käimist läksime raamatupoodi. Ma ostsin sealt endale neli raamatut.
Reedel oli meil jalgpallivõistlused. Aga see ei olnud tavaline jalgpall, vaid oli paljajalu liiva peal jalgpall. Meil läks hästi me saime kaheksanda koha. Laupäeval oli tavaline päev. Pühapäeval valmistasin kooliks.
Indrek

Meil oli külas Uku Veli isa. Ta rääkis oma tööst. Muidugi näitas ka oma autot. Seal oli õhuballoon, tahvel, kus nad plaane tevad ja taskulambid. Ta pani sireeni ja ka vilkurid tööle. Sireen oli väga vali. Ta aoto oli nagu väike baas. Meile tuli Ristikheina lasteaed külla. Nad hakkasid programmeerima Bee  Boti. Minul oli kolm  õpilast. Kaks õpilast olid häbelikud. Aga minu esimene õpilane oli ka natuke häbelik, aga oli muidu päris tore. Ma käisin fair plays ja  ma mängisin gang pisdi. Ma olin peal vaatasin,  kuidas Kaimo ja Krisdo cs:co mängisid. Nad said eelviimase koha. Ma läksin kell kaksteist koju.
Vallo

Uku Veli isa tuli meile külla ja näitas enda tuletõrjeautot. Seal ei olnud kõrval istet. Selle istme asemel oli arvuti. Siis näitas ta hapnikubalooni.  Pagasnikus oli veel üks tahvel, mille peale pidi ise joonistama markeriga. Siis tuli reede ja meile tulid külla Ristikheina lasteaialapsed. Meil oli kaks töötuba üks oli Bee Bot töötuba, teine oli Botiga. Mina olin Bee Boti töötoas. Siis hakkas see läbi saama ja me kogunemise kokku. Siis rääkisime, kuidas meil läks. Mulle meeldis õpetada neid. Laupäeval käisin sünnipäeval, seal mängisime kodu. Ja muid mänge. Ma sain endale mingi palli. Mina sain luukere palli, aga mu sugulane sai konna palli. Pühapäeval olin kodus ja mängisin tahvlis. Ja mängisin õega. 
Robi

Meil käis Uku Veli isa külas. Ta näitas päästeautot. Me nägime seal, et tal oli seal arvuti. Tal oli veel vilkurid, ainult sinised. Kui me tuppa läksime, siis me tegime mänge edasi. Kui meil inglise keel lõppes läksime me rahvamaja  juurde lehtedega  mängima.  Siis me tulime koolimajja tagasi. Meile meeldis õpetaja üllatus. Meil käis  koolis  Ristikheina lasteaed külas. Me tegime neile töötubasid. Need töötoad olid Bee Boti töötuba, programmeerimine Botiga. Mul oli sünnipäev  vaheajal, sinna tuli palju inimesi. Mulle meeldis väga minu sünnipäev. Seal oli nelja kilone tort. Selle tegi Anne Sui ema. Seda kooki jäi üle.
Agnes

Neljapäeval tuli Uku Veli isa meile näitama oma päästeautot. Sellel autol ei olnud kõrvalistepinki, vaid seal oli arvuti. Reedel käis meil külas Ristikheina lasteaed. Meie tegime neile töötubasid. Meil oli niimoodi, et me jagasime pooleks, kes meist on arvutiklassis ja kes on klassis. Mina olin arvutiklassis ja ma tegin programmeerimist Botiga. Mul oli kaks õpilast ja päris raske on õpetada niimoodi. Aga ma võin kiita õpilasi nad said väga tublilt hakkama. Minu vaheaeg oli siis selline, et mul oli kaks kutset ja mõlemad sünnipäevad toimusid laupäeval, aga ma pidin valima ühe sünnipäeva. Ma läksin sünnipäevale, mis toimus Auras.
Ma käisin vaheajal oma maal ja seal ma sain koera Napiga jalutada. Ma käisin vaheajal ka veel Tartus oma tädi juures. Seal me käisime botaanikaaias ja mänguväljakul ma tulin Tartust tagasi bussiga. Minu vaheaeg möödus hästi.
Taali

Meil käis külas Uku Veli isa. Ta näitas päästeautot. Tema auto oli väljast väike, aga seest suur. Ja tal oli autos nii palju kola. Näiteks õhuballoon, taskulampe, isegi tahvel ja arvuti. Siis oli üks tavaline tund ka vahel. Ja edasi läksime rahvamajja lehtedesse möllama ja pildistama. Kohe järgmisel päeval tuli meile külla Ristikheina lasteaed. Me pidime tegema kõigile töötoad. Ja ise neid tehes juhendama. Aga ma ütlen, see õpetajatöö on ikka raske. Ja kohe esmaspäeval tuli mu täditütar. Siis ta läks laupäeval ära.
Oliver

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.