esmaspäev, 27. november 2017

Üheteistkümnes ja Playbacki nädal


Meil oli neljapäeval Playback. Meie esinesime “Settekaevu sultani” looga. Peale meie meeldis mulle veel viies klass. Neil oli ka väga äge. Kõik olid väga head. Ja me jäime esinelikusse. Me saime neli backi. Meil oli digipäev. Ja me pidime ülesandeid tegema. Ma käisin Robi juures.
Kevo

Neljapäeval oli Playback. Seal tegime bändi Meie Mees. See oli naljakas. Kõik hakkasid plaksutama. Mul oli nii hea meel. Reedel oli digipäev. Mu emale ei meeldi see päev, aga tuleb ära teha. Palju ülesandeid ei olnud. See oli hea. Pühapäeval tegin kaunistusi, need olid väga ilusad.
Anne Sui

Neljapäeval oli Playback. See on minu lemmikpäev. Igav on vaadata teiste omasid, aga lõbusam on ise tantsida. Kõik emad ja isad tulid vaatama. See on ju tore, tantsida oma ema ja isa ees. Vanemad on siis rõõmsad ja me saime 4 backi. See oli äge päev.
Emma Liise

Meil on juba üheteistkümnes koolinädal. Meil oli neljapäeval Playback, see oli lahe üritus. See oli lausa võistlus. Võitis 1. klass ja publikulemmikuks sai 4. klass. Meie olime seitsmendad esinejad. Meie Mees “ Fekalist” oli meie laulu nimi. Pärast Playbacki õhtut tuli reede. Reedel oli meil digipäev. Digipäeva ülesanded pidid tehtud olema kella kuueks. Mul sai tehtud ainult ainult üks asi kella kuueks. Teine asi sai tehtud natuke kuus läbi. Laupäeval käisin jälle ratsutamas. Pühapäeval käis vanaema külas.
Marta-Miia

Nädalavahetusel oli mu vennal esinemine. See toimus mingis teatris nimega Lendteater. Aga etenduse pealkiri oli “Virtuaalne volber”. Mu vanaema ja onu tulid ka. Etendus oli naljakas, kui ka hirmus. Pärast etendust tulid vanaema ja onu külla. Nad tõid pitsat. See oli maitsev. Pärast seda ütles vend emale, et tal pea valutas hommikul.
Meribel

Minu koolinädal on tore. Sest neljapäeval oli playback. Ja kõikidel tüdrukutel oli pump, natukene imelik. Me olime seitsmendad esinejad. Seal  olid ka žürii. Üks oli hiphop juhataja, teine politsei. Siis sai hääletada. Mina ei hääletanud. Reedel oli digipäev. Siis olid kodused ülesanded.
Jessica

Minu üheteistkümnes koolinädal oli väga lahe. Esmaspäeval oli tavaline koolipäev. Teisipäeval oli mul muusikakool. Kolmapäeval oli tavaline koolipäev. Neljapäeval oli kaks asja. Kõige pealt oli aktus. Mul läks hästi. Ma sain kõik viied peale kunstiõpetuse. See oli mul ainukesena neli. Kell kuus oli playback. Me esitasime “Fekalisti”. Me küll ei võitnud, aga me olime nominentide hulgas. Reedel oli digipäev. Ma sain kõik ülesanded tehtud. Laupäeval käisid mul kadrisandid külas. Pühapäeval tulid mulle sugulased külla. Ning ma valmistasin järgmiseks koolinädalaks.
Indrek

Meil oli playback. Meie tegime “Fekalisti”. Me saime neli packi. Züriis olid Merit, Tiit ja Anneli . Nende arust oli kõige parem esimene klass. Digipäeval oli meil viis ülesannet. Kehalises oli pool tundi kõndida. Eesti keeles oli vanaema küsitlemine. Kõige kauem läks aega eesti keelega. Inglise keeles oli hääldamine. Eesti keeles oli veel asju teha. Matemaatikas oli pranglida.
Vallo

Meil oli neljapäeval playback. Me tegime Kevo valitud laulu Meie Mees “Fekalist”. Meie poistega pidime toru hoidma. Tüdrukud pidid vetsupumpadega tantsima. Reedel oli meil digipäev. Seal oli meil mitu harjutust teha. Reedel tuli mulle külla Kevo. Me mängisime nerfidega. Ja olime kella kaheni üleval. Laupäeval ma läksin sugulase juurde külla. Seal mängisime lauamänge.
Robi

Meil oli rahvamajas Playback. Seal oli nii palju inimesi. Me esinesime Meie Mehe lauluga ”Settukaevu sultan”. Seal oli veel “Sekundiga”, “Minionid”, “Ma tahan oma raha tagasi”. Mulle meeldis kõige rohkem teise klassi lugu. Meil oli reedel digipäev. Seal oli see, et mul oli nii palju õppida. Sellepärast ei saanud ma õppida esmaspäevaks, et ma käisin Rannus katri jooksmas. Ja me saime nii palju komme. Ja  veel me käisime Elvas.
Agnes

Neljapäeval oli playback. Mul oli hea tunne laval olla. Meie ei võitnud, võitis hoopis esimene klass. Mulle endale meeldis mesimummide rühm. Nad tegid laulu “Maa tuleb täita lastega”. Reedel oli digipäev. Mina tulin digipäeva asju kooli tegema. Laupäeval ma käisin maal, kus ma sain olla oma sugulasega olla. Pühapäeval ma käisin ka maal ja ma sain sauna minna. Peale seda ma läksin Liisi juurde.
Taali

Meil oli neljapäeval playback. Aga enne playbacki oli meil ka aktus. Ja enne veel oli meil tavalised tunnid. Ja tundide algusel tegime playbacki  proovi. Mida oli meil vaja eriti tüdrukutel. Alles tundide lõpus oli meil aktus. Ja kui aktus lõppes läksin mina pikapäevarühma. Ja pärast koju jõudes olin ma surmväsinud. Kui ma üles ärkasin, siis me läksime kell 18:00  playbackile. Ja seal oli vahvamast vahvam.  
Oliver

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.