laupäev, 23. detsember 2017

Jõulune viieteistkümnes koolinädal

Meil käis külas neljapäeval jõuluvana abiline jõulumemm. Ta jutustas meile, kuidas
ta jõuluvana abiliseks sai. Ta rääkis nii, et

üks kord saatis  üks väike poiss jõuluvanale ühe kirja. Millel oli kirjas, et  kallis jõuluvana kuidas sa jaksad igale poole jõuda ilma abiliseta ja ise oled nii vana sa võiksid minna ju pensionile. Jõuluvana mõtleski nii, et ta võikski minna pensionile. Nii, et ta hakkaski oma abilist otsima. Algusel  saatis kirja keegi Itaaliast, ta kirjutas nii, et ma võin tulla sinu abiliseks, aga  kui palju ma palka saan. Jõuluvana pani selle kirja kõrvale. Siis tuli tema  kiri, ta  kirjutas sinna nii, et kallis jõuluvana, ma tahaksin nii väga sind aidata.  Mulle meeldis väga jõulutaat, ta oli nii naljakas.







Oliver-Gert


Esmaspäeval käis kell 8.45 meil külas kirikuõpetaja. Kirikuõpetaja rääkis meile pühadest ja näitas meile ühte väiksest raamatut. Peale seda oli jõululaat. Seal me pidime müüma ise tehtud asju. Mina tegin muffineid ja õunamahla. Kolmapäeval mulle meeldis inglise keel, sest seal me tegime 3D lumehelbeid. Neljapäeval oli meil koolis jõuluhommik. Jõuluhommikul tuli meile jõulumemm, kelleks oli õpetaja Kristiina. Meie saime kingitusteks kommipakid. Kommipakis oli Tiina, Kirjukoera, Vanatallina ja Maiuspala kommid.
Taali

Meil oli esmaspäeval see, et meile tuli külla kirikuõpetaja. Me tegime kaardi ja laulsime laule. Me saime teada, kes sünnitas Jeesus Kristuse. See oli Maarja. Ja ta mehe nimi oli Joosep. Siis tuli ingel ja ütles, et minge öelge kõigile, et Jeesus Kristus on sündinud ja nad tegid nagu ingel ütles. Ja siis teadsid terve küla. Peale seda tulid karjased. Me saime kõik, kes tahtsid piiblid. Siis kui ma koju tulin, me läksime ära.
Agnes

Meil käis külas kirikuõpetaja. Ta rääkis meile mingitest ristidest. Ta andis meile uue testamendi. Neljapäeval oli meil klassihommik. Seal saime kingipakikese. Seal oli sees Jõuluseikluse kommid. Peale kooli läksin Tallinna. Seal vaatasime raekoja kuuske. Ja siis läksime Saku suurhalli Mashat ja Karu vaatama. See oli väga põnev.
Robi

Ma käisin Kevoga, Mirteliga, Leilaga, Marta-Liisi ja õpetaja Taimuriga autopesulas. Me nägime, kuidas kolm harja pesid, kaks läksid kõrvalt ja üks läks ülevalt, harjasid autot. Nägime, kuidas survepesu käib. Me esinesime tantsupäeval aeglase valsiga. Mina sain kiita õpetaja Kaie käest. Meil oli jõulupidu,  meil ei käinud jõuluvana, vaid jõulumemm. Me tegime igasuguseid asju tantsisime, laulsime, lahendasime mõistatusi ja ülesandeid. Minu arust oli jõulumemm õpetaja Kristiina. Meil oli veel klassihommik. Ja me  tegime  mälestuste pilte aastast 2017. Jõulumemm ütles, et lätlased on nii laisad, et nad ei viitsi hindu tõsta. Me laulsime teisipäeval laulu "Aisakell". Nii tore on, et on jõulud ja algas koolivaheaeg.
Vallo

Minu viieteistkümnes koolinädal oli tore. Esmaspäeval oli kolmesalmiline luuletus pähe õppida. Siis oli veel jõululaat. Teisipäeval oli mul kontsert Tartu Jaani kirikus. Kolmapäeval oli mul Elvas kontsert. Neljapäeval oli jõuluhommik. Alguses olime niisama klassis. Pärast läksime saali. Saali tuli tore jõulumemm ja teatas, et jõuluvana on alles poolel teel. Me mängisime igasuguseid mänge ja tantsisime. Mulle meeldis see väga. Lõpuks kui kingitused olid ära jagatud ja tort söödud, soovisin õpetajale ja klassikaaslastele häid jõule! Pärastpoole kui ma olin natukene kodus olnud, läksime vanatädiga ja vennaga metsast kuuske tooma. Õhtul tuli veel minu suur venna kaitseväest koju ning vanaema ja vanaisa tulid Soomest koju. Täna ehk reedel on digipäev. Mulle meeldib väga digipäev, sest siis saad sa kodus õppida ja teha siis pause kui sa ise tahad.

Indrek

Mu koolinädal oli tore. Esmaspäeval oli laulupäev, me laulsime “Aisakella”. Teisipäeval oli tantsupäev ja juhtus nii, et pidi Oliver minuga tantsima, aga tegelikult pidi tantsima Emma Liise. Aga Emma Liisel polnud asju kaasas. Kolmapäeval oli tavaline päev. Neljapäeval oli jõuluhommik meile tuli külla jõuluvana memm. Ja täna  on digipäev.
Jessica

Meil oli neljapäeval jõuluhommik. Me joonistasime pilte, mille peal pidi olema asjad, mis sulle kõige rohkem meelde oli sel aastal jäänud. Minule meeldis programmeerida, siis veel nõidade klassihommik ja veel teisi asju. Pärast kell pool üksteist tuli meile külla jõulumemm. Me pidime tegema liigutusi ühe laulu järgi. Kui me saime kingikoti, siis mõned tüdrukud tassisid selle enda juurde. Pärast seda hakkas üks meie klassi laps vaikselt kotti piiluma. Pärast ta ütles, et ta tegi kogemata koti nööri lahti. Ma ei uskunud teda. Kui reede hommik oli siis ma ärkasin ja nägin et meie kuuse all olid kingid. Ühe kingi sees oli magnetikomplekt.  
Meribel

Minu viieteistkümnendal koolinädalal toimus palju sündmusi. Esmaspäeval oli meil jõululaat. Neljapäeval oli meil jõuluhommik, siis tuli meie juurde jõulumemm. Reedel oleme kõik kodus sellepärast, et meil on digipäev. Mõned lapsed ei sa kodus teha sellepärast, et neil olid eelmise digipäeva ülesanded tegemata. Meribel peab iga digipäev koolis olema, kuna ta ei saa kodus teha. Reedest hakkas meil puhkus. Puhkus kestab kaks nädalat. Vaheaeg lõpeb 8. jaanuaril. Siis on meil juba uus õpetaja. See nädal oli väga lahe ja tore!
Marta-Miia

Neiljapäeval oli meil klassis jõuluhommik. Meile klassi toodi morssi ja küpsisetort. Ja veel üks asi juhtus, et jõulumemm pidi tulema kooli kingitusi tooma. Me läksime aulasse ja olime vaikselt, siis jõulumemm tuli. Ta veeretas täringut, et teada, mis klass enne tuleb. Kui tuli mingi klass, sis jõulumemm viskas ühed pallid ning nende peal oli numbrid ja mis numbri kinni püüdsid, siis seda ülesannet pidi tegema. Siis sai kingitused kätte ja võis koju minna. Nüüd saab pühi pidada. Tore koolinädal, see on viimane koolinädal.
Emma Liise

Esmaspäeval oli jõululaat. Mina müüsin pehmet piparkooki. Pidime veel luuletuse pähe õppima. Muusikakoolis pidin ma esinema. Mul tuli hästi välja. Teisipäeval pidin jälle esinema, see tuli ka hästi välja. Kolmapäeval tegime koos klassiga tantsu, see oli äge. Sain veel tunnistuse muusikakoolis. Sain kõik viied. See oli tore. Neljapäeval oli jõulupidu. Tunde polnud. Jõuluvana ei käinud, aga käis jõulumemm. See oli väga äge. Saime palju kommi. Reedel oli digipäev. See oli nii lõbus. Ja selline oligi minu koolinädal.  
Anne Sui

Meil oli koolis jõulupidu. Meile tuli kooli jõulumemm. Kõik klassid pidid midagi tegema. Tegevused saime numbritega. Meie pidime tantsima. See oli äge. Ja me veel laulsime. Ja siis saime kingikoti kätte. Siis läksime klassi kinke jagama. Kõik said kommikarbi. Me sõime veel kooki.
Kevo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.