teisipäev, 5. detsember 2017

Kaheteistkümnes koolinädal


Meil oli see nädal rahulik. Aga üks asi oli äge. Meil oli Playbaki kordus. Ja meil oli väga palju tunnikontrolle. Me hakkasime inglise keeles numbreid õppima. Mulle tuli sõber külla. Ja me tegime lumekindluse. Ja veel üks asi- päkapikud hakkasid käima. Mina sain advendikalendri. See nädal oli äge.
Kevo

Minu see koolinädal oli õppimise ja harjutamise nädal. Esmaspäeval ei olnud midagi. Teisipäeval tegime koolis jälle esitust Meie Mees. See tuli hästi välja. Kolmapäeval oli tavaline koolipäev. Me tegime lumehelbeid. Need olid väga ilusad. Neljapäeval õppisime palju. See oli äge. Reedel oli päris vahva päev. Laupäeval ja pühapäeval olin Pärnus vanaema juures. See oli väga vahva.
Anne Sui

Koolinädal oli väga tore, et inglise keeles päevikusse sain kuldtähe kontrolltöös. Ja kõige lõbusam oli laupäeval see, et me läksime mu sõbraga ja mu vanematega kõige suuremasse veeparki Eestis. See asus Riias. Minu arvamus veepargist oli ilus, majasse ehitatud palju torusid, kus alla lasti ja palju veel ägedaid asju. Pühapäeval oli kandlekool, me terve grupiga läksime sinna.
Emma Liise

Meil oli kaheteistkümnendal koolinädalal teisipäeval  kooli ees esinemine Playbackiga. Meiega samal päeval oli ka 2. klass, kes esitas oma Playbacki. See oli hästi tore. Neljapäeval  käisin mina koos Emili ja Uku Veliga meie kooli esindamas. Ma sain minna Alatskivi kooli luulevõistlustele. Ma pidin seal lugema oma luuletust, mida ma kooli ees varem juba lugesin. Mina kohta ei saanud. See oli hästi- hästi tore üritus. Laupäeval käisin Valgemetsa puhkemajas. Seal toimus minu vanatädi 55. aasta sünnipäev. Seal oli natuke igav, pärast läksime minu vanaema juurde. Sealt otse koju.
Pühapäeval käisin jälle ratsatrennis. See oli viies ratsatrenn. Mul oli kirja pandud hobune nimega Tuul. Tuulega sain ma ainult natuke sõita, sest Tuul otsis kohti, kus mind ehmatada. Treener ütles ühele tüdrukule, et ta paneks mulle ühe teise hobuse valmis, kelle nimi oli Herbert. See oli natuke hirmus ja hästi  palju lõbus. See trenn oli väga tore ja lõbus ja natuke hirmus ka.
Marta-Miia

Pühapäeval läksin Kertu sünnipäevale. Ma jõudsin isegi enne sünnipäevalast Kertut. Kui mu isa tuli, siis ta aitas Kertu isal tassida asju. Ma läksin sisse. Ukse ees oli kirjas Veski üks Tartu minikool. Seal oli ka võimalus piparkooki kaunistada Veel oli võimalus näomaalingut saada, aga mina ei saanud. Kuna praegu olid kõik seal. Ma läksin teise tuppa, kus oli võimalus külmkapimagnetit teha. Ma tegin neli.
Meribel

Minu koolinädal oli tore. Sest pühapäeval käisin oma tädipojasünnipäeval. See toimus batuudikeskuses. Sain svammibasseini hüpata sisse. Seal oli kööktuba, kus sai mängult süüa teha. Seal oli ka liumägi. Siis natukese aja pärast tuli külla Pipi. Ta tegi mänge. Siis sai peitust mängida. Ja sõime ära. Siis läksime koju.
Jessica

Minu kaheteistkümnes koolinädal oli tore. Esmaspäeval pidin ma pranglimist harjutama.
Teisipäeval pidime kooli aulas playbacki esitust kordama. Minu arust tuli see hästi välja. Kolmapäeval oli mul jalgpall. Neljapäeval oli ka jalgpall. Reedel oli mul muusikakool. Laupäeval oli minu vanaema sünnipäev. Mulle meeldis seal väga. Ma kinkisin talle rahalaeka. Laupäeval tulid mulle veel sugulased külla. Pühapäeval vaatasin ma saadet “Su nägu kõlab tuttavalt” finaali. Mulle meeldis see väga.
Indrek

Me õppisime sellel nädalal matemaatikas kirjalikult liitma ja lahutama. See oli väga lõbus. Kõik meie  kooli klassid esitasid oma Playbacki kava, peale kuuenda klassi. Me tegime lumehelbeid tööõpetuses. Laupäeval ehitasime Taneliga  endale lumest teleka ja tooli, aga keegi oli need ära lõhkunud. Ja kui me Taneliga  uut hakkasime ehitama, siis kutsusime Agnese appi, aga ta  lõhkus meie uue teleka ja tooli ära. Ma viskasin oma autosse lumekuuli. Ja kõige toredam oli  mul  see, et  ma käisin Tartus vanaemal külas. Ma  arvasin, et vanaema on sama kuri  kui mu ema ja ma arvasin õigesti. Ta räägis mulle oma lapsepõlvest. Ja see oli  päris äge. See oli samasugune nagu mu õe Lyana.
Vallo

Meil käis laupäeval sugulane külas. Ta jäi ööseks. Me mängisime poodi ja olime telefonis. Siis läksime õue lumekindlust ehitama. Ja pärast läksime jääd lammutama. Pühapäeval läksin vaatama Tartu raekojaplatsi kuuske. See oli väga ilus. Seal olid jõuluehted kuldsed. Siis läksime sugulast koju viima. Ta sai päkapikult endale kommi. Siis läksime koju miksikest tegema. Pärast hakkasin arvutis mängima.
Robi

Meil oli teisipäeval esitus, kus me pidime tegema oma playpacki lugu. Meil oli kaks esitust. Meil läks hästi. Teine ja kolmas klass seal oli nii lahe vaadata teiste lugu. Kolmapäeval oli veel kaks esitust. Me tegime tööõpetuses lumehelbeid. Me saime kolm akent kaunistatud. Aga meil jäi puudu lumehelbeid. Meil käisid päkapikud. Mulle toodi esimesel detsembril  šokolaadi.
Agnes

Teisipäeval pidime võtma blaybacki riided kaasa. Me pidime tantsima uuesti. Kolmapäeval me tegime inglise keele testi, milles mina sain 5-. Laupäeval ma käisin ujumas Otepääl. Seal ma sain jälle ujumist harjutada. Mulle meeldis väga ujuda ja mullivannis käia, sest seal oli soe. Pühapäeval tuli meile külla Liisi, siis me tegime natuke uurimustööd. Peale seda ma läksin ülesse oma voodisse ja siis ma jäin magama. Kui ma ülesse ärkasin, siis mul käis päkapikk. Päkapikk tõi mulle ja mu vennale pirni ja banaani.
Taali

Ma käisin pühapäeval jõululaadal.
Aga enne jõululaata olin ma oma kodus. Ja hommikul tõi mulle päkapikk raamatu, mille nimi oli “Lendav klassituba”. Ja ma sain Lego City advendikalendrist ahju. Ja poole tunni pärast läksime jõululaadale. Kui sisse jõudsime,  läksime söögiosakonda. Edasi läksime me asjade osakonda. Aga ma sain sealt laseri ja kaks puldiautot. Lõppkokkuvõttes  mulle meeldis see väga.  
Oliver-Gert

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.