teisipäev, 12. detsember 2017

Kolmeteistkümnes koolinädal


Meil on juba kolmeteistkümnes koolinädal. Minu arust oli alles esimene koolinädal. Meil ei olnud kolmeteistkümnendal koolinädalal väga midagi. Peale kolmapäeva. Siis õpetasime Mesimummi rühma lapsi, kuidas saab äratada värvitud pildi peal looma või olevuse ellu. Seda õpetada oli väga- väga tore. Kõik lapsed said minu arust väga hästi hakkama ja neil oli väga tore. Laupäeval käisin jälle ratsatrennis. Esmaspäeval jälle kooli. Nädal oli natuke igav ja natuke ka lõbus.
Marta-Miia

Kolmapäeval pidime õpetama lasteaialapsi. Õpetasime neile liitreaalsust. Mul läks väga hästi. See oli tore. Neljapäeval sain ma koos Emma-Liisega inglise keeles kuldse tähe. See oli väga üllatav. Pühapäeval sain minna tasuta kinno. Seal sai mängida ja jõulumemm andis kingitusi. See oli äge. Me vaatasin “Ferdinandi”. Selline oligi minu koolinädal.
Anne Sui

Meil tulid klassi Mesimummid. See oli kolmapäeval. Me tegime neile töötuba. Selle nimi oli liitreaalsus. See oli tore. Minu õpilaste nimed olid Martin ja Robert. See meeldis neile ja mulle ka. Mu vanaemal oli sünnipäev. Ta sai kuuekümne viie aastaseks. Ja me tegime tööõpetuses päkapikku. Minul käis kodus iga päev päkapikk. See nädal oli äge.
Kevo

Koolinädalal ei juhtunud palju midagi, aga ainult, et Mesimummid käisid meie klassis. Me näitasime ühte äppi, mis äratab värvitud pildi ellu. Need võisid olla loom, auto või ükskõik mis. Nad värvisid oma lasteaias pildid ära. Ma sain tüdruku, keda ma õpetasin. Minu arvamus on, et ta oskas ise selle ellu äratada. Päris tubli oli, ta ütles, mis pildi juurde ta tahab minna. Aga nädalavahetus oli päris äge. Ma nägin Agnest laupäeval. Ma läksin kinno ja oli imede öö, mis oli Lõunakeskuses. Pühapäev oli tavaline kodus istumine. Päris tore koolinädal oli.
Emma Liise

Nädalavahetusel käisime poes. Mulle anti üks viie eurone.  Ma läksin vaatama mänguasju. Seal nägin laserpliiasit, mis mulle meeldis. Ma ostsin selle ära. Seal oli ka jo-jo. Ostsin ka selle ära. Ema küsis, kas ma tahan riideid vaadata? Me läksime vaatama ka käekotte. Ema läks sisse. Seal oli ka rahakotte. Ma sain uue rahakoti.
Meribel

Nagu ikka on koolinädal tore. Aga on juhtunud palju asju. Kolmapäeval olid meil külas Mesimummid. Me äratasime pildid üles. Lapsi oli kuusteist. Kaks last said kahte last õpetada. Üks oli Agnes, teine Anne Sui. Mina käisin laupäeval mängumaal. Seal oli tore. Ja pühapäeval käisin Auras ujumas.
Jessica

Minu kolmeteistkümnes koolinädal oli tavaline. Esmaspäeval pidime pranglima. Mulle meeldib väga pranglida. Teisipäeval pidi kirjaliku lahutamise selgeks saama. Siis läksin ma muusikakooli. Kolmapäeval pidime ühele lasteaia rühmale õpetajad olema. Mulle meeldis see väga. Kolmapäeval oli veel inglise keele kontrolltöö. Neljapäeval oli päris raske päev mul oli igas aines õppida. Reedel oli mul muusikakool. Meil oli solfedžos kingituste jagamine. Mulle meeldis see väga. Ma sain kingituseks piparkooke ja paberist kuusepuu. Laupäeval oli mul kontsert. Pühapäeval tulid mulle külla sugulased. Ning pärast poole valmistusin kooliks.
Indrek

Meil käisid külas Mesimummid.
Ja me me näitasime neile liitreaalsust. Ma läksin Reio juurde ööseks. Me olime kella kaheteistkümneni üleval. Me mängisime xboxsis gta5. Me Reioga tegime kokteile ja muud selllist ägedat värki. Meil oli  väga tore olla Reio juures. Ma tegin kodus lumehelbeid. Me saime uued tööraamatud matemaatikas. Kõige toredam on koolis olla.
Vallo

Ma käisin sugulase juures külas. Ma  jäin sinna kaheks ööks. Me mängisime legodega. Siis läksime mu sõbra juurde. Seal tegime piparkooke. Ja mängisime blay blaydega. Mina võitsin ja kaotasin. Siis läksime õue. Seal rääkisime juttu ja mängisime. Siis läksime tuppa tagasi. Seal me mängisime xboksi. See oli väga põnev. Pühapäeval ma õppisin ja mängisin.
Robi

Meil oli kolmapäeval see, et meile tuli lasteaed külla. Nende rühma nimi on Mesimummid. Me proovisime liitreaalsust. See oli jumala lahe. See tuli meil välja. Meil oli kaks õpilast. Neid oli üksteist last. Ma sain hakkama kahe lapsega. Siis kui ma koju läksin sõitsin ma Elva vanaisat vaatama. Seal oli jumala lahe.
Agnes

 Meil käisid klassis Mesimummide rühm. Me õpetasime neile liitreaalsust. Mina sain endale kaks toredat õpilast. Kui ma õpetasin, siis ma sain teada, et kui on liiga lohakalt värvitud, siis ei lähe tööle. Minu õpilaste pildid olid natuke lohakalt värvitud. Õpetaja siis andis valge pildi. Minu õpilaste pildid olid lehm ja pingviin. Neljapäevaks andis õpetaja meile palju õppida. Kui ma kolmapäeval koju läksin, hakkasin kohe õppima. Minu nädal oli tavaline.
Taali

Meil käis kolmapäeval teise tunni ajal külas Mesimummide rühm. Nad tahtsid teada, et kas liitreaalsus on olemas. Ja arvake ära, kes neid õpetas loomulikult meie. Me arvasime, et nad hakkavad ka neid pilte värvima. Aga tuli välja, et nad olid need pildid ära värvinud. Aga minu õpilane oli väga osav. Ta teadis peaaegu kõike. Muidugi mulle meeldis õpetaja olla.   
Oliver-Gert

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.