neljapäev, 5. november 2015

1. ja 4. klassi ühisprojekt

1. Jagamine gruppidesse (üks suur ja kaks väikest)
2. Jutuke või kenasti vormistatud laused isast. Suuremad aitavad väiksematel avada Wordi, panna trükitähed, vormistada.
Väiksemad trükivad sinna järgmised laused. Suuremad vaatavad, et kirjavigu sees poleks.
MINU ISA NIMI ON...................
MINU ISA ON .....AASTANE. (kui ei tea, pange ikkagi mingi arv kirja)
MINU ISA ON ..... SENTIMEETRIT PIKK.
MINU ISA KAALUB ......... KILOGRAMMI.
MINU ISA TEEB  ................ TÖÖD.
MINU ISA LEMMIKSÖÖK ON......................
MINU ISA LEMMIK MAGUSTOIT ON..................
MINU ISA LEMMIKJOOK ON................
MINU ISALE MEELDIB SELJAS KANDA........
MINU ISA LEMMIKSPORT ON ................
MULLE MEELDIB KOOS ISAGA ...............Lemmikasi või tegevus, mida sulle isaga meeldib teha?
MINU ISA OSKAB MEIE PERES KÕIGE PAREMINI.....................Milles on sinu isa teie peres parim?
MA ARMASTAN OMA ISA, SEST................................Miks sa oma isa armastad?

3. Kujundust võiks väiksem suurema ettenäitamisel ise teha, aga võib ka abistada, et kogu leht oleks teksti täis (värvid, kirjasuurus, font jne)
4. Pildistamine Suurem teeb väiksematest koolimajas erinevates kohtades pilte. Pilte võiks olla vähemalt neli. Ka väiksemad võiksid suuremat pildistada.
Pildid tuleb arvutisse laadida.
5. Avage fotor.com tehke valmis neljast pildist koosnev kollaaž. Salvestage see arvutisse selle õpilase kausta, kellest on pildid.
Tehke ühest fotost must-valge pilt , valige effects ja coloring book, salvestage selle õpilase kausta, kellest on pilt.

4. klassile tagasisideks










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.