esmaspäev, 19. september 2016

Kokkuvõte spordinädalast




















Pildi aadress: http://www.clipartbest.com/clipart-RiAA4KbrT

Üks esimesi  katsetusi õpilastel kirjutada kokkuvõttev arvamuslugu. Miinimum 5 lauset.

Me  käisime krossi jooksmas.
Kõige toredam oli spordipäev.
Mulle meeldis ka see, et sai dressidega koolis käia.
Ma sain esimest korda discgolfi mängida.
Kõige toredam oli see, et sai sporti teha.
Indrek


Mulle meeldis korvpalli mängida.
Huvitav oli limbo.
Oli lahe tantsida.
Mulle meeldis puugi välja võtmine.
Lahe oli näitlemine.
Mulle meeldis tähejooks.
Agnes

Mulle meeldis limbo.
Äge oli näidelda.
Tore oli tantsida.
Huvitav oli puuki välja võtta.
Mulle väga meeldis krossi joosta.
Emma Liise

Äge oli spordipäev, reipalt koju ja limbo.
Discgolf oli uus kogemus.
Matk Elvasse oli põnev.
Mõnus oli see, et sai korvpalli mängida.
Sport tegi mu elu lihtsamaks.
Oliver-Gert

Limbo oli lõbus.
Teatejooks oli lahe.
Mulle meeldis korvpall.
See oli lõbus matk.
Mulle meeldis krossi joosta.
Vallo

Mu kõige parem päev oli teisipäev.
Teisipäev sellepärast, et seal sai joosta, palli visata ja limbot teha.
Kõige toredam oli see, kui kõik olid rõõmsad ja lahked.
Ja reedel oli discgolf.
See oli nii vahva.
Anne Sui

Limbo oli nii tore.
Mulle ei meeldinud joosta.
Mulle meeldis tantsida.
Mulle meeldis palli visata.
Mulle meeldis puuki võtta.
Jessica

Käisin krossi jooksmas.
Oli tore spordipäev.
Käisime discgolfi mängimas.
Minule meeldis kõige rohkem krossi joosta
Oli tore.
Kevo

Mulle meeldis limbo.
Mulle meeldis väga tähejooks.
Ma käisin Elvas krossi jooksmas.
Kõige parem asi oli tantsimine.
Mulle meeldis ka spordipäev.
Ma sain väga hea tulemuse kaugushüppes.
Ka see oli tore, et me saime puuki välja võtta.
Taali

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.