kolmapäev, 27. september 2017

Kolmas koolinädal möödus sisukalt

Me käisime perega automessil. Seal oli nii lahe. Me nägime seal tanke, soomussõidukeid ja isegi sõdureid. Sõdureid oli mitut sorti. Seal olid Inglismaa, Šveits, Kanada, Eesti ja teised maad. Mulle meeldisid kõige rohkem tankid, tanki sees sai käia. Seal sees oli lahe. Sain vaadata kahurikaamerast välja. Ma sain ka sõja kiivrit kanda ja sõja relva.  
Oliver


Meil toimus koolis sügise sünnipäev, see toimub iga aasta. Me tegime koolis kübarad valmis, meil oli kübara tegemiseks vaja salvrätikuid ja liimi. Ma käisin nelja päeval krossi jooksmas, alguses mul jalg valutas, aga mul läks üle. Ma sain esimese koha ja esimest korda Elvas. Rahvamajas oli disco me läksime koos Anne Suiga sinna, seal tehti mänge ja neid tegi Marti Halliku ema. Ta nimi oli Astrid. Peale discot läksin Anne Sui juurde, seal me vaatasime “Boss beebit”. Kui me üles ärkasime, siis me läksime Kätriini juurde. Ta sai endale kutsika. Ta nimi oli Viktooria, aga kutsume Vikiks.
Taali


Reedel juhtus see, et oli sügise sünnipäev. Seal oli nii lahe. Seal sai pildistada. Seal oli nii lahe, sest seal oli terve kooli lapsed. Me läksime õhtul diskole seal me tantsisime. Ja siis tuli üks tädi meile. Tegime igasuguseid mänge. Ta nimi oli Astrid Hallik. Esimene mäng oli plaksuga mäng. See käis niimoodi, et üks teeb plaksu.
Agnes

Meil oli reedel sügise sünnipäev. Seal pidime sügise kübarat kandma. Minul oli kollane kübar, aga mõndadel oli kahevärviline kübar. Meil oli õhtul disko, seal tantsisime ja mängisime mänge. Me mängisime lauajalgpalli ja piljardit. Et mis laul on tolles multikas. Seal oli väga põnev, siis tuli Martti Halliku ema ta tegi palju mänge. Siis läks ta ära ja siis hakkasime ise mängima. Me mängisime kulli.  Me jooksime igal pool ringi. See oli väga tore ja lahe üritus.
Robi

Minu kolmas nädal oli äge. Me õppisime korrutustabeli pähe. Ja ma käisin peol rahvamajas. Me mängisime zombit. Kui me lõpetasime, siis hakkasime. Meile tuli Martti Halliku ema Astrid Hallik. Siis hakkasime mängima mänge  nende nimed olid palm, röster, katkine röster. Ja siis ta läks ära. Me tegime viktoriini. Me  läksime tõukeratastega hüppama. Kõik läksid tagasi tuppa tantsima.
Vallo

Minu kolmas koolinädal oli põnev. Reedel oli meil sügise sünnipäev. Pidime tegema ise sügise mütse. Siis läksin ma muusikakooli. Laupäeval tulid meile sugulased külla. Pühapäeval läksime vanaema juurde ja laadale, mis oli Olustveres. Laadal sai maitsta igasuguseid asju ja sai veel hobustega ja igasuguste masinatega sõita. Neljapäeval oli krossijooks. Ma sain oma jooksus neljanda koha ja kokkuvõtes sain ka neljanda koha. Ja neljapäeval oli kuuega  korrutamine pähe õppida.
Indrek

Esmaspäeval  oli tavaline tund. Aga jäi õppida luuletus pähe. Ja mina valisin ”Puupüsti” ja sain nelja. Aga see on hea hinne. Teisipäeval oli ka hea päev. Nagu ikka oli koolipäev, aga siis ei olnud inglise keelt. Reedel oli sügise sünnipäev. Siis võis teha kaabu, aga mina ei teinud, sest tegin vaevaga kolmapäeval kaabu.
Jessica

Kui hommikul kooli tulin, siis kõik oli tavaline, aga ei olnud, sest kõik kandsid sügise mütse. Läksin üles, seal oli sama lugu, kolmanda tunni ajal hakkas tuletõrjealarm tööle ja mõned hakkasid kooliasju koolikotti panema. Me läksime alla ja mõnedel hakkas lausa külm, aga minul mitte. Terve kool oli õues ja külmetas. Siis tuli direktor ja teatas, et see oli õppus. Me arvasime tõsiselt, et miski põleb, aga mitte.
Meribel

Meil oli koolis sügise sünnipäev see oli reedel. Meil pidid peas olema sügisesed kübarad. Meie klass tegi tööõpetuse tunnis kübarad ise. Anne Sui, Vallo ja Indrek olid kodus enda tehtud kübarad. See oli lahe! Tervel koolil olid kübarad peas. Kui meil kogunemine oli, siis tehti meist pilti. Igal klassil olid omamoodi kübarad. Kui tunnid lõppesid, siis võis kübarad koju viia. See oli lahe päev! Mulle meeldis.
Marta-Miia

Reedel oli sügise sünnipäev. Me oli me oma tehtud kübaratega. Need olid ilusad. Indrek ja Anne Sui, Vallo tegid uued mütsid. Aga me koos terve klassiga tegime tööõpetuses õpetaja Evaga kübaraid. Aga mõned ütlesid, et minu kübar on kole ja ma tegin uue kübara. Ja need olid muidugi need kes tegid kodus uue mütsi. Eva tegi meiega mütsid koos sellepärast, et me kodus ei pea mütsi tegema. Ja kui kool lõppes ma läksin Jessica juurde. Jessica ema viis mind koju, see oli lõbus päev.
Emma Liise


Reedel oli sügise sünnipäev. Sügise sünnipäevaks pidime tegema õpetaja Evaga paberist mütsi, see tuli hästi välja. Koolis tehti meist kogunemisel pilti. Pärast kehalist läksime kooli trepi peale pilti tegema, seal oli jube külm. Pärast kooli saime mütsid koju viia. Laupäeval tuli Taali mulle külla. Me mängisime õues, toas ja põllu peal. Õhtul sõime popkorni ja vaatasime filmi. Pühapäeval läks Taali ära. Kui Taali ära läks, siis läksime emme, Jane ja mina seenele, mina korjasin ühe suure ämbri täie.
Anne Sui

Me käisime krossijooksul. Koos Vallo, Indreku ja Taaliga. Mina sain enda jooksus teise koha. Aga kokkuvõttes sain kolmanda koha. Ja ma käisin veel ühel võistlusel. Ma sain kolmes alas kõigil neljanda koha. Ma  käisin kohe peale võistlusi sõbra juures. Ja meile tuli külla veel üks sõber. Ma käisin rekkaga sõitmas. Ja rekka kärus.
Kevo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.