esmaspäev, 2. oktoober 2017

Neljas koolinädal jäi meelde vahva öökooliga


Meil oli neljapäeval öökool. Me tõime kooliasjad ära kell 18.00 ja esimene töötuba algas 19.00. Minu esimeseks töötoaks oli “ Hoia, mida armastad”. See oli meie labor. Seal laboris sai ülesandeid teha ja lugeda. Siis kui labor läbi sai, oli kell 20.00, siis oli teine labor. Selle labori nimi oli “ Savimaja”. Seda tegi õp. Inno. Seal me panime savi ja siis panime väikseid puid sinna. Kolmas töötuba oli 3D printimine. Peale 3D printimist oli meil orienteerumine ja öökino.
Taali

Meil oli öökool ja see oli lahe. Aga hommikul oli tavaline koolipäev. Ja õhtul kell 6.00 hakkas möll pihta. Esmalt olime niisama, siis natukese aja pärast hüüdis õpetaja Liina, et peab aulasse kogunema. Läksime  töötubadesse algusel läksin “Kosmosesse”, siis “Hoia, mida armastad” ja veel “Digimaailma”. Kell 00.30 algas öörahu.
Oliver-Gert

Meil oli neljapäeval öökool. See toimus niimoodi, et see oli meil koolis. Sinna oli vaja taskulampi, hügeenitarbeid, magamisasju, madratseid, niksi-näksi. Meil hakkas öökool kell kuus. Me sõime, jõime ja käisime töötoas. Mulle meeldis kõige rohkem “Prügimaailm” Me läksime õue männikusse otsima ümbrikuid. Me käisime diskol. Meie pidime pessu minema. Siis vaatasime “Kättemaksukontorit”.
Agnes

Meil oli öökool. Seal oli palju mänge. Ma käisin esimesena 3D printimises. Teisena käisin kosmose töötoas. Ja kolmandana käisin rahamaailmas. Siis läksime õue, seal pidime kaarte otsima. Aga meie võtsime teiste kaardid ja pidime uuesti metsa minema. Siis saime enda omad tagasi ja läksime finišisse ja me jäime kolmandaks. Me vaatasime õues "Musta ja valget koera". Siis läksime koolimajja sisse ja seal oli disko. Ma tantsisin ja mängisime kulli.
Robi

Mina, Indrek, Kevo läksime krossi jooksma. Ja siis  läksime öökooli. Me läksime õue taskulampidega. Siis läksime diskole mängima kulli. Ja  peale  seda läksime  klassi. Vaatasime videot ja sõime krõpsu. Edasi  meid  enam diskole ei  lastud. Siis läksime pessu pesime hambad ja  keha. Möll lõpes kell 00.00  kõik  pidid  magama. Aga meie vaatasime “Kättemaksukontorit".
Vallo

Minu neljas koolinädal oli vägev. Neljapäeval oli meil krossijooks. Ma sain oma jooksus teise koha, aga kokkuvõttes sain ma neljanda koha. Pärast krossijooksu läksin ma öökooli. Alguses tõin asjad klassi ja mõne aja pärast läksime aulasse. Mõne aja pärast võisime töötubadesse minna. Alguses läksin ma 3D printimisse. Seal tegime võtmehoitjat, aga ma ei saanud seda valmis. Siis läksin ma savimaailma ja digimaailma. Kui kõik töötoad oli läbi käidud läksime õue männikusse kaarte otsima. Kui kõik kaardid oli üles otsitud läksime öökinno. Ja siis läksime diskole. Kui disko oli läbi saanud tulid kõik klassi ja hakkasime "Kättemaksukontorit" vaatama. Öökool oli väga lahe.
Taali

Kolmapäeval oli koolipäev. Siis oli meil tööõpetus. Ja siis me pidime ringe joonistama. Neljapäeval oli öökool. Ja siis käisime laborites. Mina käisin “Hoia, mida armastad “ ja “Kosmos”, “Prügimaailmas”. Ja kui oli käidud, siis  natukese aja pärast klassiga õue ja pidime ümbrikuid otsima. Meil oli 7, 10, 17 korv. Ja siis oli õuekino. Ja pärast oli disco, tantsisime. Ja siis oli öörahu. Ja hommikul võimlesime ja läksime koju.
Jessica

Minu neljandal koolinädala pühapäeval ja laupäeval magasin kaua. Kuni viineripiruka lõhn  mind üles ajas. Ma panin riide. Ja läksin kööki ja küsisin mitu korda järjest, kas on valmis! Ema vastas, ei ole, noh läksin vennaga mängima ja mängisime. Ema tuli tuppa ja teatas, et viineripirukad on valmis. Pühapäeval ärkasin üles tund aega hiljem. Vaatasin arvutist meisterdamisvideot, kus õpetas kuidas sokikoera teha. Leidsin ühe paaritu soki ja täitsin selle soki ära. Siis ma pidin kõrvad tegema, võtsin nõela ja hakkasin õmblema kõrvu kinni.
Meribel

Mul oli neljapäeval öökool. Meil oli enne öökooli tunnid. Me tõime asjad klassi ja seadsime end mõnusasti sisse. Mõne aja pärast hakkasid töötoad. Töötubade kellaajad olid kell 19:00, 20:00, 21:00. Mina käisin sellistes töötubades nagu ”Rahamaa”, “3D printimine”, “ Kosmos”. Need olid lahedad töötoad. Kui töötoad läbi said, siis oli meil õues orienteerumine. Pärast orienteerumist oli meil öökino. Kui öökino läbi sai, siis läksime asemeid sättima. Kui asemed olid sätitud, siis oli disko. Meil oli öörahu 00:30. Hommikul ärkasime kell 7:00. Siis oli meil koju minek. Ma olin natuke väsinud. See oli lahe!
Marta-Miia

Neljapäeval oli öökool. See algas kell kuus. Ma ootasin seda päeva, et see on ju lõbus päev. Robil ja Marta-Miial oli see nende esimene öökool. Ma arvan, et Marta-Miia ja Robi tahavad uuesti tulla öökooli. Aga me pidime öökoolis magama ka. Kui meil töötoad läbi said, siis me läksime õue. Me otsisime kaarti, siis oli öökino. Ja kui öökino läbi sai, siis oli disco, see oli parim asi. Aga disco sai läbi kell 00.30 ja siis läksime pessu ja me vaatasime “Kättemaksukontorit” ja läksime magama. Me ärkasime 7.00 ning tegime hommikuvõimlemist ja sõime. Pärast käisime kogunemisel ja läksime koju. Ma läksin koju Oliveri emaga.
Emma Liise

Neljapäeval pärast kooli oli meil koolis öökool. Öökoolis oli palju töötubasid. Meie töötuba oli “Hoia, mida armastad”. Aga mina ei käinud seal. Mina käisin “Savimajas”, “3D printimises” ja “Kosmoses”. Pärast töötubasid läksime õue. Seal pidime otsima korve, kus oli midagi kirjas, aga see oli vale korv, me pidime selle tagasi viima õpetaja Meeli sai Vallo peale väga kurjaks. Pärast vaatasime õues multikat. Siis läksime tuppa ja algas disco. Disco oli väga väsitav. Siis vaatasime poole kaheni “Kättemaksukontorit”. Ja pärast läksime magama. See oli nii äge.
Anne Sui

Meil oli öökool. Ja meil olid töötoad. Meie töötoa nimi oli “Hoia, mida armastad”. Mina käisin kolmes töötoas. Ja need olid “3D labor”, “Rahamaailm” ja “Kosmos”. Meil oli söömine. Ja disko saalis, olid istumiskoodid. Minu lemmiklabor oli “Kosmos”. Me pidime kell 00.30 magama minema. Me vaatasime “Kättemaksukontorit”.
Kevo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.