esmaspäev, 9. oktoober 2017

Viiendal koolinädalal käisime teatris


Kolmapäeval läksime koos lasteaiaga “Lotte unenäomaailmas” vaatamas, see toimus Tartus Vanemuises kell 12.00. See oli lõbus, naljakas ja tore. Oli ka üks vaheaeg, seal ostsid kõik magusat. Siis läksime tagasi. Minu arust oli Lotte kõige ägedam. Kui teater oli läbi, siis läksime bussi, siis Konguta kooli. Neljapäeval oli õpetajate päev. Seal olid kuuenda klassi õpilased õpetajad, meile tuli Kärolin õpetama. See oli vahva. Mõned lärmasid palju, aga sellest polnud midagi. Ja selline oligi minu viies koolinädal.
Anne Sui

Esmaspäeval oli loomakaitsepäev. Teisipäeval oli tavaline koolipäev. Kolmapäeval oli “Lotte unenäomaailmas”. Neljapäeval oli õpetajate päev. Meie õpetaja oli Kärolin ja Kevin ja pärast oli Mihkel R. Me joonistasime õpetajaid. Pärast oli saalis õpetajate tutvustamine. Reedel oli tavaline päev. Laupäeval olin ma maal. Ja mul käis Robi külas.
Kevo

Mul oli laupäeval külas Taali. Ta jäi mulle ööseks. Ta tuli reedel, kui öö olime  ära maganud, siis oli laupäev. Kui hommikusöögi olime ära söönud, siis läksime hobuse vankriga sõitma. Me võtsime noore 2-aastase Hella kaasa. Lõpuks olid Hella ja Amore nii-nii väsinud. Me pidime nad maha jahutama, et nad haigeks ei jääks. Mu õde ja Taali istusid Amore selga ja mina Hella selga. Siis ratsutasime. Lõpuks viisime hobused koplisse. Ma sain ka natuke Hella traavi proovida. See oli lahe päev!
Marta-Miia

Laupäeval ärkasin hilja ja vaatasin, et ema ja isa pole. Tuli välja, et ema ja isa olid poodi ja turule läinud. Mõne tunni pärast olid nad kodus. Isa tuli ja pani ühe telekamängu lauale. Me vaatasime seda. Siis tuli ema ja ütles kas sa tahad Carmenile külla minna? Ma vastasin ja! Pärast külaskäiku mängisime toda mängu nimega Super Mario run. Ja vaatasin filmi “Kuus kangelast.”
Meribel

Kolmapäeval oli teater “Lotte unenäomaailmas“ ja suures Vanemuises kell 12:00. Seal sai osta midagi. Ja siis hakkas teater. Seal oli selline tund nagu pannkoogi matemaatika. Ja seal oli ka nii, et kui vastad õigesti, siis saad nii palju pannkooki. Ja siis Albert isa jäi magama. Ta  hõiskas:“Aidake ma olen lõksus!“ Pärast läksime koju.
Jessica

Minu viies koolinädal oli vägev. Kolmapäeval oli meil lemmikloomapäev. Mina ei võtnud päris looma, vaid võtsin kaisulooma kaasa,  milleks oli elevant. Kolmapäeval oli meil veel teater “Lotte unenäomaailmas”. Neljapäeval oli õpetajate päev. Meie õpetajaks tuli Käroliin, aga viimasel tunnil oli meil Mihkel Reginald. Õpetajad pidid ennast mingiks teiseks õpetajaks või inimeseks tegema. Reedel oli tavaline koolipäev. Laupäeval oli tädi sünnipäev. Pühapäeval tuli meile sugulased külla.
Indrek

Meie klass sai teatripiletid, mis maksid seitse eurot. Kui paus tuli, siis läksime  ostma  süüa. Siis tegime  pilti ja läksime tagasi saali. Teater algas  kell kaksteist. Õpetajate päeval  oli kõige  ägedam tund inglise keel. Siis läksime vaatama, kuidas õpetajad esinevad. Mulle meeldis minu  õpetaja, minu õpetaia mängis soomlast. Õpetaja Katrin  oli hispaanlane. Õpetaja Margit oli venelane.
Vallo

Me käisime ”Lotte unenäomaailmas” vaatamas. Seal oli pannkoogi matemaatika. Seal pidid nad onu Adalberdi üles äratama. Aga see ei õnnestunud.  Aga Lotte ja Albert jäid ka magama ja läksid järgi. Seal oli kõrbenud kook, mis oli kivikõva.  Seal oli nii, et Lotte või Alberti vanad mänguasjad viidi unenäomaailma. Siis sai teater läbi ja me läksime bussi. Siis tuli laupäev ja me koristasin tuba.  Ja siis jõudis pühapäev ja ma käisin kinos "Lego ninja go" vaatamas.  
Robi
Lastevanemate koosolek oli esmaspäeval kell kuus. Teatris “Lotte unenäomaailmas” olid Lotte, Adalbert, Bruno ja Albert. Mina istusin viiendas reas ja iste kakskümmend kolm. See toimus suures Vanemuises. Ma istusin oma maailma parima sõbra kõrval. Neljapäeval oli õpetajate päev. Ma sain õpetajaga pildi teha. Mulle meeldis kõige rohkem Kärolin. Siis ma läksin koju.
Agnes

Kolmapäeval oli teater. Teatri nimi oli “Lotte unenäomaailmas”. Teater toimus Vanemuises. Lugu rääkis sellest, et Alberti isa jäi unenäomaailma kinni. Lotte ja Albert läksid päästma. Seal oli väga palju laulmist. Neljapäeval oli õpetajate päev. Meile tuli õpetama 6. klassi õpilane Kärolin. Ta andis meile kõiki tunde. Kui me olime hästi teinud, siis ta andis kommi. Kärolin oskas väga hästi õpetada.
Taali

Me käisime klassiga Vanemuise teatris, mille nimi oli “Lotte unenäomaailmas”. See teater oli lahe. Mulle meeldis see, et Adalbert pidi ülirasket arvutamistehet tegema. Aga mulle ei meeldinud see, et nad laulsid. Mulle meeldis tegelastest kloun, kes oli lahe. Mulle ei meeldinud Lotte, sest ta laulis nii palju. Mulle meeldis ka vahetund. Sest siis sai lõõgastuda. Aga lõppkokkuvõtes oli ikka lahe teater.
Oliver

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.