esmaspäev, 13. november 2017

Üheksas koolinädal


Minu üheksas koolinädal oli huvitav. Teisipäeval oli meil kooliteater. Selle pealkiri oli “Võluleib.” Ma sain teada, et peab tervislikult toituma. Neljapäeval oli meil e-tund “Kuidas rohkem liikuda.” Pärast e-tundi tulid meile külla Helen Adamson ja Margus Vaher. Neil oli projekt "Ei kiusamisele". Neid oldi ise väiksena kiusatud. Lõpus ütles Helen Adamson, et me karjuks kõik ei kiusamisele ja me karjusimegi. Reedel oli täitsa tavaline päev. Laupäeval tulid mulle sugulased külla. Pühapäeval otsustasime mu suure vennale külla minna, ta oli sõjaväes. Pärast külaskäiku läksime mu vanaemale külla. Ja siis läksime koju ja ma valmistusin kooliks.
Indrek

Meil käisid külas Helen Adamson ja Margus Vaher. Nad rääkisid meile projektist, mille nimeks oli “Kiusamisest vabaks”. Nad meeldisid mulle väga. Aga kõige rohkem meeldis mulle Margus Vaher, sest ta rääkis nii lahedalt. Mul tuli nii hea tuju peale. Nad tegid nii palju nalju. Ma oleks neid tahtnud kuulama ja vaatama jäädagi. Aga kiitus, et siis viis pluss.
Oliver


Teisipäeval oli teater “Võluleib”. Seal sai palju naerda ja nalja. Neljapäeval tulid meile kooli Helen Adamson ja Margus Vaher, nad rääkisid kiusamisest. Nad laulsid ja näitasid meile videot. See video rääkis kiusamisest. Peale seda oli meil e-tund “Kuidas rohkem liikuda”. Ma sain teada, et Evelin Ausmees liigub iga päev. Ta tegi oma lastega bingotabeli, kus oli näiteks kirjas, et tee 3 tiiru ümber maja.
Pühapäeval oli isadepäev. Me tegime isadepäevaks küpsisetorti. Esmaspäeval me tegime pildid valmis.
Taali

Meil oli koolis teater “Võluleib”. Seal oli hiiretips, pagar, võluhaldjas, nõid ja rott.
Meil oli pühapäeval isadepäev. Ma kinkisin isale pildi. Seal oli minu joonistatud isa. Me tegime talle küpsisetorti.  Sinna panime küpsist, maasikaid, maasikamoosi, kohupiimakreemi. Mis meil alles on, seda sööme täna edasi. Ja me  teeme täna veel seda võib-olla.
Agnes

Meil tulid külla selline projekt, mis rääkis koolikiusamisest. Ma sain teada, et ei tohi teistele halvasti öelda, sest teistele võib see haiget teha. Nad rääkisid, et neid ka kiusati. Siis tegid nad ühe laulu ja rääkisid edasi.
Pühapäeval ma käisin isaga kinos. Me vaatasime “Lumeinimesepoega”. Seal sai palju nalja ja näiteks, et ta jooksis nii kiiresti, et ta ei vaadanud jalgu ja jooksis puu pihta. Ja ta oskas loomade keelt. Siis hakkas kino läbi saama ja ma soovitan ka vaatama minna.
Robi

Minu koolinädal oli lahe, sest teisipäeval oli teater. Selle nimi oli “Võluleib”. Seal oli üks muna ja siis tuli hiir ja ütles nõiale, et sellest saab süüa teha. Kuigi  seal oli ükssarv.
Siis natukese aja pärast tuli naine ja ütles:"Söö võluleiba." Nõid ütles :”Ei, ei söö hamburgerit”.
Naine ütles:"Sa lähed kurjaks”.
Ja ükssarv ütles:“Tahaks leiba jah, süüa."
"Söö siis."
" Ei."
"Nüüd lähed heaks talunaiseks."
Jessica

Tuli kätte isadepäev. Ma ärkasin üles, läksin kööki ja ütlesin emale, kuule emme täna on isadepäev. Ema vastu, on või? Ma pean hakkama küpsetama. Aitäh, et meelde tuletasid.
Ta küpsetas banaani ja šokolaadikooki. See oli hea.
Siis kui isa  ärkas, andsin talle niisugused asjad: üks linnupilt, isaportree.
Isa tänas ja andis ühe viie eurose paberi, kuna ma nägin palju vaeva.
Vanaema helistas ja palus teda viia surnuaeda.
Ema ütles käi siis poest ka läbi. Isa tõi jäätist, piima ja küünlaid.
Meribel

Meie üheksandal koolinädalal oli teater “ Võluleib”. See oli lahe teater! Selles teatris olid sellised tegelased nagu ükssarvik, pagar, kuri nõid, hiiretips ja maavalitseja. See teater oli teisipäeval.
Neljapäeval olid meil külas Helen Adamson ja Margus Vaher. Neil oli selline projekt. Helen oli ise pannud kokku video, mis rääkis ühest tüdrukust ja ühest poisist. Poisile meeldis väga- väga balett. Tüdrukule meeldis jälle korvpalli. See oli üks õpetlik video. Teisipäev ja neljapäev olid ühed kõige naljakamad päevad!
Marta-Miia

Neljapäeval käisid Helen Adamson ja Margus Vaher. Nad rääkisid, et  kiusamisest vabaks saada, et me ju ei taha kedagi kiusata ja see oli kurb, et Helenit  kuuenda klassi poisid kiusasid. Nad rääkisid temast halvasti ja hüüdsid teiste nimetustega ja seda oli kurb kuulata. Aga ta näitas oma tehtud videot ja see ka oli tehtud hästi. Ma õppisin, et kui keegi näeb ühte purjus peaga inimest ja ta läheb autosse sõitma. Ta võib kellegile otsa sõita või ise endale haiget teha, siis peaks helistama politseile. Lõpuks nad mängisid kitarri ja Helen laulis ja seal sai palju õppida. Tore päev oli.
Emma-Liise

Teisipäeval oli teater “Võluleib”. Seal ma ei käinud, sest ma käisin rahvastepalli võistlustel. Seal me kohta ei saanud, aga sellest polnud midagi.
Neljapäeval oli külas Helen Adamson. Ta rääkis kiusamisest. Ma sain teada seda, et kuidas vältida kiusamist.
Sellel päeval oli ka e-tund “Kuidas rohkem liikuda”. See oli põnev ja innukas. Pühapäeval oli lauluvõistlus. Seal ma kohta ei saanud, aga see oli väga põnev.
Anne Sui

Mulle meeldis teispäval. Meil oli teater. Selle nimi oli
“Võluleib”.
Neljapäeval käisid külas Helen Adamson ja Margus Vaher. Nad rääkisid meile projektist “Kiusamisest vabaks”. Mulle see väga meeldis.
Meil oli veel üks asi, mis mulle meeldis. See oli e-tund “Kuidas rohkem liikuda?” Evelin Ausmees andis meile e-tundi.
Pühapäeval oli isadepäev. Mulle meeldis see nädal.
Kevo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.