kolmapäev, 20. detsember 2017

Neljateistkümnes koolinädal


Esmaspäeval oli meil teater “ Jõulukalender”. Meie klassist ei käinud kaks last teatrit vaatamas. See teater rääkis päkapikust ja piparkoogist. Nad hakkasid mängima, aga piparkook ütles koguaeg mul on igav. Siis näitas päkapikk salakalendrit. Aga piparkook tahtis koguaeg avada kalendrit. Teisipäeval käisime klassiga kinos. Me vaatasime “ Jõuluvanade vahetust”. Seal oli niimoodi, et päris jõuluvana ja puuseppp vahetasid kohad. Puusepp läks jõuluvana koju ja jõuluvana läks puusepa koju. Neljapäeval oli perepidu ja seal me mängisime ja tegime viktoriini.
Taali

Meil käis külas järjekordne teater, mille nimi oli “Jõulukalender”. Seal olid tegelased päkapikk ja piparkook. Piparkoogil oli igav jõule oodata. Siis ütles päkapikk, et tal on salajane jõulukalender. Aga kui nad jõudsid, tahtis piparkook kohe neljanda lahti teha. Aga päkapikk ütles, et ei tohi võtta ühe päevaga ega suvalisi numbreid  ära.
Oliver-Gert

Meil oli teisipäeval kinno minek koos klassiga. Me läksime vaatama "Jõuluvanade vahetust". Seal oli puusepp Anderssen ja jõuluvana. Jõuluvana läks puusepa koju ja puusepp läks jõuluvana koju. Jõuluvana lastele tegi puusepp puust asjad. Jõuluvana kinkis puusepa lastele päris kingitused. Üks sai jõuluvana kodust vurri. Teine  sai nukuvoodi. Kolmas sai omale kelgu, mis oli puust tehtud. Puusepa kodust sai üks omale suure raja.  
Agnes

Mul käis pühapäeval Kevo külas. Me mängisime blay blaydega. Siis läksime õue paukherneid viskama. Pärast läksime Marta-Miia sünnipäevale. Seal oli väga põnev. Me tegime mänge. Seal puhastasime jääd. Siis tuldi Kevole järgi. Ma läksin tuppa. Toas õppisin natuke luuletust. Siis ma läksin magama. Ma olin hommikul väga väsinud.
Robi

Meile tuli  esmaspäeval teater “Jõulukalender”. Tegelased olid piparkook ja päkapikk. Ja nad laulsid  laulu mille nimi oli “Piparkook ja päkapikk”. See teater oli väga lahe. Mulle meeldis see, et  piparkook tahtis teha kalendris lahti kõik aknad.  Me käisime klassiga
kinos. Kino nimi oli Ekraan. Me käisime vaatamas “Jõuluvanade vahetus”. Meil oli veel perepidu neljapäval. Me tegime näidendi, mille nimi on “Mütsikaupmees”.
Vallo

Minu neljateistkümnes koolinädal oli tore. Esmaspäeval oli meil teater. Mulle meeldis see väga. Teisipäeval oli meil kino. Selle nimi oli “Jõuluvanade vahetus”. Mulle meeldis see väga. Mulle meeldis filmitegelastest kõige rohkem jõuluvana. Teisipäeval oli mul veel muusikakool. Kolmapäeval sain ma muusikakooli tunnistuse. Neljapäeval oli kaks asja. Kõigepealt oli jalgpall. Meil oli asendustreener. Ta rääkis mulle, et ta oli olnud kümme aastat tagasi minu suure venna treener. Pärast poole oli meil klassi perepidu. Mulle meeldis see väga. Me tegime igasususeid mänge. Mulle meeldis selline mäng, kus pidi pajakinnastega kingituse lahti saama. Reedel oli mul muusikakool. Laupäeval oli mul kontsert. Pühapäeval tulid mulle sugulased külla. Ning ma valmistusin järgmiseks koolinädalaks.
Indrek

Oli tore koolinädal. Esmaspäeval oli koolis teater. Selle nimi on “Jõulukalender”. Seal olid tähtsamad tegelased päkapikk ja piparkook. Minule oli naljakas see, et piparkook tahtis koguaeg kolme lahti teha. Teisipäeval läksime klassiga vaatama “Jõuluvanade vahetust”. See oli tore. Ja neljapäeval oli perepidu. Me mängisime mänge.
Jessica

Teisipäeval oli meil kino kolmanda tunni ajal. Filmi pealkiri oli “Jõuluvanade vahetus”. Tegelased olid Puusepp Anderssen, tema naine, kolm last, jõuluvana ja päkapiku pere. Mulle
meeldis, kus Anderssen meisterdas päkkapikkudele asju. Kuid mulle ei meeldinud see, kuidas Andersseni naine keelas tulla jõuludel. Meil oli veel neljapäeval klassi perepidu, kus minu ema võitis pajakinnastega võta lahti kingitus mängu. Ta võitis paki küpsiseid. Veel sain ma kingipaki, mille üle olin rõõmus.
Meribel

Meie neljateistkümnendal koolinädalal oli päris palju üritusi. Esmaspäeval oli meil teater külas, teatri nimi oli “ Jõulukalender “. Teisipäeval käisime klassiga kinos, kino nimi oli “Jõuluvanade vahetus “. Neljapäeval  oli meil ka perepidu, kuhu tulid lapsevanemad  uue õpetajaga kohtuma ja tutvuma. Kogu nädal  oli  põnev. Reedel oli minu sünnipäev. Pühapäeval  pidasin pidu. Minu sünnipäevale tulid Indrek, Kevo, Robi ja Taali. Nädal oli põnev ja sündmusterohke. Väga põnev ja tore!
Marta-Miia

Esmaspäeval oli teater “Jõulukalender”. Mina seal ei käinud. Ma tegin palju töölehti. Need olid huvitavad. Teisipäeval läksime klassiga kinno. Me vaatasime “ Jõuluvanade vahetust”. See oli väga vahva. Neljapäeval oli perepidu. Me tegime salaja kingitusi. Ma tegin Jessicale. Ma sain pehme kassi. See oli nii äge.
Anne Sui

Esmaspäeval oli “Jõulukalender”, see oli teater. Selles teatris rääkis salajasest kalendrist.Teisipäeval oli meil klassiga kinno minek. Kino nimi oli “Jõuluvanade vahetus”. Selle rääkis puusepast Anderssenist ja jõuluvanast. Kinoskäik meeldis mulle. Lisaks meil oli perepidu. Me alguses sõime, kõik tõid midagi. Siis tuli “Mütsikaupmehe” näidend. Ja siis tuli kingi avamine, see oli äge. Ja kohe peale seda tuli kuuse ehtimine. Ja lõpus tuli kinkide saamine. Mina sain Emmalt roboti. Ma käisin Marta sünnipäeval. Ja me saime hobusega sõita. Ja me tegime võidu söömist, see oli äge.
Kevo


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.