kolmapäev, 13. september 2017

Lapsed kirjutavad oma esimesest koolinädalast

Meil oli külas Roland Lessing. Ta rääkis olümpiast ja spordist. Ja meil oli matk “Reipalt koolipingist koju”. Ja meil oli kaasas koer Lucy. Oli veel Ürgoru olümpia.

Ma sain seal ühe medali. See ala oli täpsusvise. Ja ma käisin maal. Me värvisime põranda ära. Ma käisin võistlustel.
Kevo

Minu koolinädal oli väga lõbus. Esmaspäeval oli mul väga tihe graafik. Ma läksin bussi peale, muusikakooli ja tennise trenni, see oli vahva. Teisipäeval oli meil koolis külas Roland Lessing. Ta pidas pika loengu ja see oli väga huvitav. Kolmapäeval oli matk “Reipalt koolipinki”umbes kõndisime kuus klomeeter. Õpetaja Meelil oli kaasas koer Lucy. Õpetaja lubas ka teistel Lucyga jalutada. See oli väga tore. Neljapäeval oli koolis küll tavaline koolipäev. Aga pärast kooli läksime muusikakooli solfi tundi. Emme oli just ära sõitnud, kui sain teada, et solfi tundi ei olegi täna ja mul ei olnud telefoni kaasas, aga õnneks helistasin sõbra telefoniga emale. Reedel oli koolis Ürgoru olümpiamängud, ma sain seal Nõialuua võistluses 2. koha. Laupäeval ei teinud ma midagi ainult vaatasin telekat. Pühapäeval tuli meile külla Jutith ja Kristijan. Ma ehitasin Krissule onni ja nüüd käib seal väga tihti. Ja selline oligi minu esimene koolinädal.
Anne Sui

Minu esimene koolinädal oli selline, et meil oli koolis pildistamine terve klassiga. Me pidime võtma õhupalli kaasa. Ja kui kool lõppes, siis me emaga käisime Emoji filmi vaatamas. Laupäeval oli minu vanaema sünnipäev. Seal oli batuut, grillimine ja mängud. Minu vanaema on lahe. Ja minu isa tuli Eestisse ja ta võttis mu kaasa Soome. Seal oli ilus. Ma olin rõõmus ja ma nägin oma vana sõpra Lisandrat. Me mängisime. Ja ma tuli Eestisse tagasi.
Emma Liise

Minu esimene koolipäev oli tore. Käisin pildistamas. Mina käisin oma tädi juures. Mina käisin matkal.  Käisin oma vanaema juures. Ma käisin kinos “Autod 3” vaatamas. Ma tean, et Roland Lessing tegeleb laskesuusatamisega. Käisin oma onu juures Agnesega  ja Valloga ploome söömas. Käisin ujumas. Minul käis külas tädi. Käisin sõbra juures.
Jessica

Minu esimene koolinädal oli tore. Esmaspäeval oli pildistamine. Alguses tegime terve klassiga pilti, siis tegime üksinda ja kõige lõpuks tegime sõpradega pilti. Järgmisel päeval ehk teisipäeval oli meil külas Roland Lessing. Ta rääkis meile oma olümpiamängudest. Ma sain teada, et on olemas olümpiaküla, kus kõik sportlased magavad kui on olümpiamängud. Kolmapäeval oli meil terve kooliga matk "Reipalt koolipinki". Alustasime kooli hoovis. Me kõik läksime erinevatest suundadest. Me saime kõik ühes kohas kokku. Me sõime ja jõime ja mängisime. Siis läksime reipalt tagasi. Kooli nädala lõpus toimusid olümpiamängud. Kokku oli viis ala, mina ei saanud ühtegi medalit, aga see ei olegi tähtis peaasi et oli tore.
Indrek

Oli lahe! Kuna mul käis sõber külas. Me nuputasime, mida mängida ja kuidas. Minul tuli üks
mõte, Stenil ka. Äkki mängime legodega. Sten ütles ei. Mängime lauamängu, tsirkust. Mina olin siiski võitja, kuigi see oli napp. Ma kukkusin alla koguaeg. Siis oli aeg Gerlindel koju minna. Edasi valmistusime Ürgoru olümpiamänguteks. Hakkasime riideid selga proovima.
Meribel


Minu esimesel koolinädalal juhtus see, et oli  pildistamine. Teisel päeval oli külas Roland Lessing. Ta rääkis seda, et millega  ta tegeleb. Ta on laskesuusataja. Meil oli järgmisel päeval matk. Matkal oli lahe, sest õpetaja Meeli koer oli kaasas, ta nimi on Lucy. Me kõndisime kiiresti. Ja kui me kohale jõudsime, siis sõime vorsti ja jõime morssi. Kiikusime ja saime mänge mängida. Siis läksime ära ja hakkas jalka.
Agnes

Minu esimene koolinädal oli väga põnev. Meil oli laupäeval külas Margit Aruksaar, ta tõi kaasa oma koera Jõmmu. Ta haugub natuke liiga palju ja näksab natuke valusti. Ta on karjakoer. Kui nad ära hakkasid minema,siis tõi issi Jõmmu tuppa. Siis läks tralliks. Meie kass Kõtt läks Jõmmule kallale. Kui Jõmmu minema tõmati, siis kass koerale  järgi. Emme ütles, et kass kaitseb oma kodu. Kass hammustas issi näppu. Sel ajal sadas  kõvasti vihma, vahepeal lõi äikest. See oli hirmus.
Marta-Miia


Minu esimene koolinädalal tegi emme mulle üllatuse, et me võiks minna terve perega sööma ja Aurasse. Me käisime terve kooliga matkal, selle matka nimi oli “Reipalt koolipinki” ja meil oli õpetaja Meeli koer kaasas ja ta nimi oli Lucy. Me kõndisime koera tempoga. Me kõndisime pikemat tiiru, kui 1. ja 2. klass, aga me jõudsime ikka enne kohale. Meil käis koolis Rooland Lessing ja ta rääkis meile palju laskesuusatamisest. Ma sain teada, et ta on paljudes riikides käinud. Ta andis meile ringi käia erinevate olümpiamängude maskotid. Meil olid koolis olümpiamängud. Spordialadeks olid kolmikhüpe, nuiavõistlus, takistusrada, kiviheide. Kui me tulime kooli, siis me sõime kooki ja jõime morssi. Meil oli koolis pildistamine ja me võtsime õhupallid kaasa.
Taali

Minu esimene koolinädal oli lahe. Ma käisin laupäeval sõpradega puuonni ehitamas. Kui me seda kohta otsisime, siis me nägime  rebast. Muidugi ta meid nähes jooksis ära ja meil ei jäänud muud üle, kui talle järele minna. Kui me talle järele jõudsime, siis nägime seal head kohta, kuhu puuonni ehitada, aga enne kui hakkasime onni ehitama, siis nägime rebase urgu.
Oliver-Gert


Minu esimene kooli nädal oli põnev. Me läksime mingi maja juurde. Seal grillisime vorsti ja kiikusime külakiigel. Me tegime mänge, näiteks pidime jooksma ümber torbiku ja palli panema torbiku peale. Mängisime ka ise mänge. Hakkasime liikuma kooli poole. Kõndisime edasi ning nägime lepatriinu kivi. Veel nägime teist koera ja Lucy läks kohe tema juurde. Kõndisime edasi ja nägime viljakujukesi ja kergliiklusteed. Ma olin õnnelik, et kergliiklustee tuli. Kõndisime kooli juurde tagasi.
Robi

Minu esimene koolinädal oli põnev.
Mängisime kulli käisime kehalise saalis. Ja me mängisime rahvastepalli Kevoga ja koos teistega. Kui Roland Lessing tuli meile külla ja ma sain uusi asju teada. Olümpiamängudel sain esimese koha takistusrada läbides ja nuiavõistlusel kolmanda koha. Mängisime kehalises ka rahvastepalli. Ja õues harjutasime krossijooksu. Peale seda läksime pessu. Ja kui kellelgi polnud käterätti, siis laenasime.  Edasi läksime jalkasse. Ja meie klass Emma Liise juurde.
Vallo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Spordipäeva tulemused

Meie kooli kõige parem sportlane poiste arvestuses on Robi.